påskelilje Skrevet 14. mai Forfatter Skrevet 14. mai Nicklusheletida skrev (6 timer siden): Dagen startet med at jeg fikk en melding av yngstedatter som lurte på om bunaden hennes lå hos oss. Da måtte jeg ta den frem og fant ut at jeg må kjøpe sølvpuss i morgen og stryke skjorte og forkle. Hun kommer hjem en tur fra utlandet, så da tenker jeg at jeg får gjøre klar bunaden for henne, så hun slipper det. Etterpå gikk vi tur. Ikke en rusletur, men en rask treningstur/kondistur opp bratte bakker. Vi kom hjem 14.30 og siden har vi sittet her og diskutert hva vi skal finne på resten av dagen. Kan jo ikke bare sitte her i timevis og vente på semifinalen i mgp. Har tenkt litt på om jeg skal dra på Evo for å trene styrke eller om jeg skal begynne å skrive en tale. Vi får se hva det blir til Antrekk : Vanlig genser og vanlig bukse, hestehale og lesebriller, beina opp i sofaen og ullpleddet over meg. Ups ! Der hørte jeg plutselig litt snorking der borte fra godstolen gitt. Hodet til samboer datt fremover og han sovnet i ørelappstolen. Typisk han. Skjer hver gang han setter seg i godstolen 😃 Da får jeg dra på trening da. Ble det trening? Vi dro opp på fjellet litt seint i dag, og blir her i vårt fjellparadis til i morgen 💚 Helt stille og fredelig. Snøen har nylig gått, så gresset er fremdeles grått og daudt, men nydelig er det likevel! Gikk kveldstur i stad, fint! 0 Siter
påskelilje Skrevet 14. mai Forfatter Skrevet 14. mai morsan skrev (8 timer siden): Her er det avslapping inne, barføtt i olabukse og enkel topp. Det har regnet hele natta og utpå formiddagen, men er nå oppholdsvær for en stakket stund. Og kanskje 7-8 grader 🥶 Hunden er på pelsterapioppdrag annet steds, hvilket betyr at vi ikke MÅ ut. Middagsinvitasjon litt senere i dag, så da må jeg stæsje meg litt. Ble litt nysgjerrig på hva pelsterapioppdrag er...? Jeg hadde ikke med meg stillongs, men med den temperaturen som er her er det absolutt en fordel... Men heldigvis, i et gammelt hus finnes det meste av hva kroppen trenger, dog ikke så moderne og flott. Jeg fant nemlig en 40-50 år gammel stillongs, med morken strikk i livet og slitt både her og der, men varme meg i skarp fjelluft, det kunne den! Den ble sikkert kjempeglad for endelig å kunne gjøre nytte for seg igjen 😅 1 Siter
påskelilje Skrevet 14. mai Forfatter Skrevet 14. mai Vhanja skrev (9 timer siden): Jeg har akkurat nå oppdaget en subreddit som heter NoSleep, hvor folk skriver inn horror stories. Så har brukt litt tid på å lese der. Mannen skal ut og besøke sin bror ble de enige om nå, så det blir tidlig middag her nå (BigOne Pizza). Siden jeg da blir alene hjemme så kan det være jeg setter meg i sofaen og ser en film eller noe. Horror stories hørtes ikke noe særlig ut... 🙃😖 Håper dagen ble fin! 0 Siter
påskelilje Skrevet 14. mai Forfatter Skrevet 14. mai laban skrev (8 timer siden): Vi har vært ute med bil for å finne veien til lokalet vi skal til på lørdag, i konfirmasjon. Selskapet er på et tidspunkt da 16.mai-trafikken kommer til å være på sitt verste, så vi tok en prøvetur i dag. Den ble avsluttet med kaffe på en kafé i skogkanten nær der vi bor. Jeg har ferie denne uka, men hytteturen ble avsluttet i går pga. værvarselet. Det er kjølig og regnbyger her. Antrekket utendørs var en gammel dongeribukse og genser under den vanntette jakka, nå er førstnevnte byttet ut med en av juniors utrangerte treningsbukser. Bytter tilbake når jeg skal kjøre ham til fotballkamp etter middag. Spiller han fremdeles fotball? Så gøy! Min hoppet jo av for mange år siden, tror han var 17.... 0 Siter
Vhanja Skrevet 14. mai Skrevet 14. mai påskelilje skrev (1 minutt siden): Horror stories hørtes ikke noe særlig ut... 🙃😖 Håper dagen ble fin! Jeg elsker horror stories! I morgen skal mannen min og jeg ha en liten date night og se en horror-film. 😁 Ja, ble en fin dag. 1 Siter
påskelilje Skrevet 14. mai Forfatter Skrevet 14. mai Ekstra skrev (8 timer siden): Her er det olabukse, ullsokker og ullgenser på hytta. Sitter og ser ut på det begredelige været. Og tenker jeg snart skal ut på tur, antakelig i fullt regntøy. Alltid deilig når man kommer seg ut, uansett, om man ikke blir våt og kald. Vi gikk kveldstur her på fjellet. Ikke regn da, men ganske kaldt. Deilig å komme tilbake til varm hytte etterpå 😊 1 Siter
laban Skrevet 14. mai Skrevet 14. mai påskelilje skrev (3 minutter siden): Spiller han fremdeles fotball? På et "kompis-lag" langt nede i divisjonene. Så lenge han hadde en trenerjobb (sluttet etter forrige sesong), spilte han på høyere nivå, i den grad det ble tid. 1 Siter
Blondi Skrevet 14. mai Skrevet 14. mai Stille og rolig hjemme dag. Begynte å se The truth about the Harry Qubert affair. Noen som har sett? Kosebukse og t-skjorte. 1 Siter
Nicklusheletida Skrevet 14. mai Skrevet 14. mai (endret) påskelilje skrev (1 time siden): Ble det trening? Vi dro opp på fjellet litt seint i dag, og blir her i vårt fjellparadis til i morgen 💚 Helt stille og fredelig. Snøen har nylig gått, så gresset er fremdeles grått og daudt, men nydelig er det likevel! Gikk kveldstur i stad, fint! Jada, jeg tok på treningstøy og dro rett etter å ha skrevet at jeg skulle. Jeg droppet tredemølla i dag og trente bare styrke. Kos dere på fjellet Vi har kamera på hytta og ser at det er snø der. Kan se på Facebook at det er kjørt opp skiløyper i dag. Vi skal dit i pinsa. Endret 14. mai av Nicklusheletida 1 Siter
morsan Skrevet 14. mai Skrevet 14. mai påskelilje skrev (1 time siden): Ble litt nysgjerrig på hva pelsterapioppdrag er...? Hehe… ikke noe annet enn at et av bonusbarna ville låne med hunden på hyttetur. Jeg bruker uttrykket når hunden er borte, uten at vi har ønsket oss eller bedt om hundepass. Da bedriver den pelsterapi andre steder enn hjemme ❤️ 1 Siter
Blondi Skrevet 15. mai Skrevet 15. mai Blondi skrev (13 timer siden): Stille og rolig hjemme dag. Begynte å se The truth about the Harry Qubert affair. Noen som har sett? Kosebukse og t-skjorte. Slett dette! 0 Siter
laban Skrevet 15. mai Skrevet 15. mai Blondi skrev (16 minutter siden): Slett dette! Du må kontakte @Admin for å få noe slettet - og det skal mer til enn bare å synes svaret var litt småflaut. 0 Siter
Blondi Skrevet 15. mai Skrevet 15. mai laban skrev (4 minutter siden): Du må kontakte @Admin for å få noe slettet - og det skal mer til enn bare å synes svaret var litt småflaut. Takk! Småflaut? Jeg skjønner ikke hvorfor jeg gjorde det. Det var jo for de kjente Nick og ikke for alle! Men har lært i hvert fall! 0 Siter
laban Skrevet 15. mai Skrevet 15. mai Blondi skrev (4 minutter siden): Det var jo for de kjente Nick og ikke for alle! Hva mener du nå? Dette er Åpent forum for alle, der kan man også skrive anonymt hvis man absolutt vil. Det finnes også et Åpent forum der man må skrive med brukernavn/nick. Men du ser jo at det er mange som skriver med nick her også, ikke minst i denne tråden. Det betyr ingenting om man har vært her lenge og er "kjent". Jeg er sikker på at trådstarter her var glad for alle svar. Jeg vet ikke om du er ny her eller bare har skiftet nick, velkommen uansett! 0 Siter
Blondi Skrevet 15. mai Skrevet 15. mai laban skrev (7 minutter siden): Hva mener du nå? Dette er Åpent forum for alle, der kan man også skrive anonymt hvis man absolutt vil. Det finnes også et Åpent forum der man må skrive med brukernavn/nick. Men du ser jo at det er mange som skriver med nick her også, ikke minst i denne tråden. Det betyr ingenting om man har vært her lenge og er "kjent". Jeg er sikker på at trådstarter her var glad for alle svar. Jeg vet ikke om du er ny her eller bare har skiftet nick, velkommen uansett! Var nok mer at jeg ser men hvem som har dialog og hvem som fikk likes eller fikk svar! Er ikke så viktig! Lærer underveis her 😊 0 Siter
laban Skrevet 15. mai Skrevet 15. mai (endret) Blondi skrev (6 minutter siden): Var nok mer at jeg ser men hvem som har dialog og hvem som fikk likes eller fikk svar! Det er noen av oss (ikke mange!) som har vært her i mer enn 20 år og synes vi kjenner hverandre. Derfor er det noen som har fått litt personlige svar i akkurat denne tråden. Men vi henger ikke her hele døgnet, så det er ikke sånn at man får respons øyeblikkelig. Du ser at de fleste har fått én "like", og det er av trådstarter. Men de som svarte omtrent samtidig med deg, har fått den først nå nylig. Dette forumet hadde ikke "liker"-knappen før etter mange år, så du må ikke ta det personlig at den ikke brukes så mye som den sikkert gjør mange andre steder. Hvis du fortsetter å skrive med nick, får du sikkert mer respons etter hvert. Det er vanskeligere med anonyme som man ikke kan holde fra hverandre. Endret 15. mai av laban 0 Siter
Blondi Skrevet 15. mai Skrevet 15. mai laban skrev (40 minutter siden): Det er noen av oss (ikke mange!) som har vært her i mer enn 20 år og synes vi kjenner hverandre. Derfor er det noen som har fått litt personlige svar i akkurat denne tråden. Men vi henger ikke her hele døgnet, så det er ikke sånn at man får respons øyeblikkelig. Du ser at de fleste har fått én "like", og det er av trådstarter. Men de som svarte omtrent samtidig med deg, har fått den først nå nylig. Dette forumet hadde ikke "liker"-knappen før etter mange år, så du må ikke ta det personlig at den ikke brukes så mye som den sikkert gjør mange andre steder. Hvis du fortsetter å skrive med nick, får du sikkert mer respons etter hvert. Det er vanskeligere med anonyme som man ikke kan holde fra hverandre. Ja, jeg skjønner. Det blir som er lite samfunn som ellers i livet. Takk for svaret ditt og at du tok deg tid. 1 Siter
Glitter Skrevet 15. mai Skrevet 15. mai Jeg håper på å få en kjøretur i ettermiddag. Har på meg svarte ullsokker, beige tights og brun hettegenser. Ikke noe fancy med andre ord. 1 Siter
morsan Skrevet 15. mai Skrevet 15. mai Blondi skrev (17 timer siden): Stille og rolig hjemme dag. Begynte å se The truth about the Harry Qubert affair. Noen som har sett? Ikke sett eller hørt om. Er den bra? Er det krim? Er litt «mellom serier» nå, så greit med tips! 1 Siter
Blondi Skrevet 15. mai Skrevet 15. mai morsan skrev (30 minutter siden): Ikke sett eller hørt om. Er den bra? Er det krim? Er litt «mellom serier» nå, så greit med tips! Ja, krim. Synes den er bra. Sett på tv2 play. Er vel 10 episoder. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.