Gå til innhold

Anbefalte innlegg

påskelilje
Skrevet
Nicklusheletida skrev (6 timer siden):

Dagen startet med at jeg fikk en melding av yngstedatter som lurte på om bunaden hennes lå hos oss. Da  måtte jeg ta den frem og fant ut at jeg må kjøpe sølvpuss i morgen og stryke skjorte og forkle. Hun kommer hjem en tur fra utlandet, så da tenker jeg at jeg får gjøre klar bunaden for henne, så hun slipper det. 

Etterpå gikk vi tur. Ikke en rusletur, men en rask treningstur/kondistur  opp bratte bakker. 

Vi kom hjem 14.30 og siden har vi sittet her og diskutert hva vi skal finne på resten av dagen. Kan jo ikke bare sitte her i timevis og vente på semifinalen i mgp. Har tenkt litt på om jeg skal dra på Evo for å trene styrke eller om jeg skal begynne å skrive en tale. Vi får se hva det blir til :)

Antrekk : Vanlig genser og vanlig bukse, hestehale og lesebriller, beina opp i sofaen og ullpleddet over meg. 

Ups ! Der hørte jeg plutselig litt snorking der borte fra godstolen gitt. Hodet til samboer datt fremover og han sovnet i ørelappstolen. Typisk han. Skjer hver gang han setter seg i godstolen 😃

Da får jeg dra på trening da. 

Ble det trening?

Vi dro opp på fjellet litt seint i dag, og blir her i vårt fjellparadis til i morgen 💚 Helt stille og fredelig. Snøen har nylig gått, så gresset er fremdeles grått og daudt, men nydelig er det likevel! Gikk kveldstur i stad, fint!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
morsan skrev (8 timer siden):

Her er det avslapping inne, barføtt i olabukse og enkel topp. Det har regnet hele natta og utpå formiddagen, men er nå oppholdsvær for en stakket stund. Og kanskje 7-8 grader 🥶 Hunden er på pelsterapioppdrag annet steds, hvilket betyr  at vi ikke MÅ ut. Middagsinvitasjon litt senere i dag, så da må jeg stæsje meg litt. 

Ble litt nysgjerrig på hva pelsterapioppdrag er...?

Jeg hadde ikke med meg stillongs, men med den temperaturen som er her er det absolutt en fordel... Men heldigvis,  i et gammelt hus finnes det meste av hva kroppen trenger, dog ikke så moderne og flott. Jeg fant nemlig en 40-50 år gammel stillongs, med morken strikk i livet og slitt både her og der, men varme meg i skarp fjelluft, det kunne den! Den ble sikkert kjempeglad for endelig å kunne gjøre nytte for seg igjen 😅

Skrevet
Vhanja skrev (9 timer siden):

Jeg har akkurat nå oppdaget en subreddit som heter NoSleep, hvor folk skriver inn horror stories. Så har brukt litt tid på å lese der.

Mannen skal ut og besøke sin bror ble de enige om nå, så det blir tidlig middag her nå (BigOne Pizza). Siden jeg da blir alene hjemme så kan det være jeg setter meg i sofaen og ser en film eller noe.

Horror stories hørtes ikke noe særlig ut... 🙃😖 Håper dagen ble fin!

Skrevet
laban skrev (8 timer siden):

Vi har vært ute med bil for å finne veien til lokalet vi skal til på lørdag, i konfirmasjon. Selskapet er på et tidspunkt da 16.mai-trafikken kommer til å være på sitt verste, så vi tok en prøvetur i dag. Den ble avsluttet med kaffe på en kafé i skogkanten nær der vi bor. Jeg har ferie denne uka, men hytteturen ble avsluttet i går pga. værvarselet. Det er kjølig og regnbyger her.

Antrekket utendørs var en gammel dongeribukse og genser under den vanntette jakka, nå er førstnevnte byttet ut med en av juniors utrangerte treningsbukser. Bytter tilbake når jeg skal kjøre ham til fotballkamp etter middag.

Spiller han fremdeles fotball? Så gøy! Min hoppet jo av for mange år siden, tror han var 17....

Skrevet
påskelilje skrev (1 minutt siden):

Horror stories hørtes ikke noe særlig ut... 🙃😖 Håper dagen ble fin!

Jeg elsker horror stories! I morgen skal mannen min og jeg ha en liten date night og se en horror-film. 😁

Ja, ble en fin dag. :) 

Skrevet
Ekstra skrev (8 timer siden):

Her er det olabukse, ullsokker og ullgenser på hytta. Sitter og ser ut på det begredelige været. Og tenker jeg snart skal ut på tur, antakelig i fullt regntøy. Alltid deilig når man kommer seg ut, uansett, om man ikke blir våt og kald.

Vi gikk kveldstur her på fjellet. Ikke regn da, men ganske kaldt. Deilig å komme tilbake til varm hytte etterpå 😊

Skrevet
påskelilje skrev (3 minutter siden):

Spiller han fremdeles fotball?

På et "kompis-lag" langt nede i divisjonene. Så lenge han hadde en trenerjobb (sluttet etter forrige sesong), spilte han på høyere nivå, i den grad det ble tid. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...