AnonymBruker Skrevet fredag kl 15:30 Skrevet fredag kl 15:30 Er den fattige jenta uten venner like mye verdt som den rike jenta med mange rundt seg? Merkes det like mye om behge forsvinner? Eller større savn på en av dem? Anonymkode: db40f...7e6 0 Siter
AnonymBruker Skrevet fredag kl 15:32 Skrevet fredag kl 15:32 De er like mye verdt som mennesker. Men hvis man ikke har mange som kjenner en så vil jo naturlig nok færre bli påvirket hvis man dør. Det ser man jo når enstøinger dør og ingen kommer til begravelsen. Anonymkode: 39839...5d0 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet fredag kl 15:34 Skrevet fredag kl 15:34 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er den fattige jenta uten venner like mye verdt som den rike jenta med mange rundt seg? Merkes det like mye om behge forsvinner? Eller større savn på en av dem? Anonymkode: db40f...7e6 Ja, selvfølgelig er hun like mye verdt. Trump og Putin er rike. Er de like mye verdt som andre ? Mitt svar : Nei ! 0 Siter
AnonymBruker Skrevet fredag kl 15:36 Skrevet fredag kl 15:36 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Er den fattige jenta uten venner like mye verdt som den rike jenta med mange rundt seg? Merkes det like mye om behge forsvinner? Eller større savn på en av dem? Anonymkode: db40f...7e6 hva synes du da ? hvorfor spør du ? Anonymkode: d5e4a...c16 0 Siter
AnonymBruker Skrevet fredag kl 15:56 Skrevet fredag kl 15:56 25 minutes ago, AnonymBruker said: Er den fattige jenta uten venner like mye verdt som den rike jenta med mange rundt seg? Merkes det like mye om behge forsvinner? Eller større savn på en av dem? Anonymkode: db40f...7e6 Hvordan definerer du "mye verdt"? Anonymkode: 8735c...92f 1 Siter
AnonymBruker Skrevet fredag kl 17:09 Skrevet fredag kl 17:09 Jeg mener alle mennesker er like mye verdt. Om du er fattig, syk, elendig, plaget, rik, har status, er konge eller whatever. Spiller ingen rolle hvem du er. Alle mennesker er like mye verdt uansett. Fordi menneskelivet er verdifullt. Anonymkode: 149e7...f0b 1 Siter
stjernestøv Skrevet fredag kl 17:44 Skrevet fredag kl 17:44 Alle er like mye verdt og alle har det samme lyset i seg, vi er jo ett. 0 Siter
Worrisome_plenty Skrevet fredag kl 17:52 Skrevet fredag kl 17:52 En psykopat er verdt mindre enn en snill person, slik jeg ser det. De som har gjort forferdelige ting er søppel. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet fredag kl 18:04 Skrevet fredag kl 18:04 Men, TS... var ikke du selv enig her bare for noen dager siden at det var best om du var ferdig med disse betraktningen og heller gikk videre til noe mer konstruktivt for deg selv? Anonymkode: 39839...5d0 0 Siter
Sakura Skrevet fredag kl 18:32 Skrevet fredag kl 18:32 (endret) AnonymBruker skrev (3 timer siden): Er den fattige jenta uten venner like mye verdt som den rike jenta med mange rundt seg? Merkes det like mye om behge forsvinner? Eller større savn på en av dem? Anonymkode: db40f...7e6 Ja, de er like mye verdt🙂synes nå jeg. De som er stygge mot dyrene og mennesker er ikke mye verdt😠 Endret fredag kl 18:34 av Sakura 0 Siter
AnonymBruker Skrevet fredag kl 18:50 Skrevet fredag kl 18:50 Filosofisk sett er alle like mye verdt. Noen blir likevel høyere verdsatt av andre. Sånn er det bare. Livet er urettferdig. Anonymkode: 3b7df...bec 0 Siter
Ikkeanonymnok Skrevet fredag kl 19:08 Skrevet fredag kl 19:08 Synes ikke alle er like mye verdt nei. Hvorfor skal en som f.eks. voldtar barn være like mye verdt en som aldri noe galt? Kan nesten ikke skylde på et uhell heller. 0 Siter
Sakura Skrevet fredag kl 21:28 Skrevet fredag kl 21:28 Alba skrev (4 minutter siden): Alle har like mye verdt Pedofile, dyremishandleren, de som voldtar kvinner og barn😳 0 Siter
Alba Skrevet fredag kl 21:32 Skrevet fredag kl 21:32 Sakura skrev (2 minutter siden): Pedofile, dyremishandleren, de som voldtar kvinner og barn😳 Nei. Men alle er like mye verdt fra fødselen av. 1 Siter
Sakura Skrevet i går, 03:22 Skrevet i går, 03:22 Alba skrev (5 timer siden): Nei. Men alle er like mye verdt fra fødselen av. Ja, det er vi jo. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet i går, 07:12 Skrevet i går, 07:12 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Men, TS... var ikke du selv enig her bare for noen dager siden at det var best om du var ferdig med disse betraktningen og heller gikk videre til noe mer konstruktivt for deg selv? Anonymkode: 39839...5d0 Kan hende du har rett, men synes du temae er uinteressant? Anonymkode: db40f...7e6 0 Siter
AnonymBruker Skrevet i går, 07:20 Skrevet i går, 07:20 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Filosofisk sett er alle like mye verdt. Noen blir likevel høyere verdsatt av andre. Sånn er det bare. Livet er urettferdig. Anonymkode: 3b7df...bec Dette traff meg! Og det stemmer. Noen blir mer verdsatt! Uten tvil! Anonymkode: db40f...7e6 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Dette traff meg! Og det stemmer. Noen blir mer verdsatt! Uten tvil! Anonymkode: db40f...7e6 Ja, enig i denne!! Anonymkode: 75fb8...a89 0 Siter
Grendel Skrevet 20 timer siden Skrevet 20 timer siden I utgangspunktet ja, men jeg synes det er riktig at helsevesenet ser på gjenværende leveår. Det er en større tragedie at en 15 åring dør enn at en 85 åring dør. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.