Gå til innhold

Er alle like mye verdt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er den fattige jenta uten venner like mye verdt som den rike jenta med mange rundt seg? Merkes det like mye om behge forsvinner? Eller større savn på en av dem? 

Anonymkode: db40f...7e6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De er like mye verdt som mennesker. Men hvis man ikke har mange som kjenner en så vil jo naturlig nok færre bli påvirket hvis man dør. Det ser man jo når enstøinger dør og ingen kommer til begravelsen. 

Anonymkode: 39839...5d0

Nicklusheletida
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er den fattige jenta uten venner like mye verdt som den rike jenta med mange rundt seg? Merkes det like mye om behge forsvinner? Eller større savn på en av dem? 

Ja, selvfølgelig er hun like mye verdt. 

Trump og Putin er rike. Er de like mye verdt som andre ? Mitt svar : Nei !

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

hva synes du da ? hvorfor spør du ?

Anonymkode: d5e4a...c16

Skrevet
25 minutes ago, AnonymBruker said:

Hvordan definerer du "mye verdt"?

Anonymkode: 8735c...92f

Skrevet

Jeg mener alle mennesker er like mye verdt. Om du er fattig, syk, elendig, plaget, rik, har status, er konge eller whatever. Spiller ingen rolle hvem du er. Alle mennesker er like mye verdt uansett. Fordi menneskelivet er verdifullt. 

Anonymkode: 149e7...f0b

Skrevet

Alle er like mye verdt og alle har det samme lyset i seg, vi er jo ett. 

Worrisome_plenty
Skrevet

En psykopat er verdt mindre enn en snill person, slik jeg ser det. De som har gjort forferdelige ting er søppel.

Skrevet

Men, TS... var ikke du selv enig her bare for noen dager siden at det var best om du var ferdig med disse betraktningen og heller gikk videre til noe mer konstruktivt for deg selv?

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ja, de er like mye verdt🙂synes nå jeg. De som er stygge mot dyrene og mennesker er ikke mye verdt😠 

Endret av Sakura
Skrevet

Filosofisk sett er alle like mye verdt.

Noen blir likevel høyere verdsatt av andre. Sånn er det bare. Livet er urettferdig. 

Anonymkode: 3b7df...bec

Ikkeanonymnok
Skrevet

Synes ikke alle er like mye verdt nei. 
Hvorfor skal en som f.eks. voldtar barn være like mye verdt en som aldri noe galt?

Kan nesten ikke skylde på et uhell heller.

Skrevet
Alba skrev (4 minutter siden):

Alle har like mye verdt

Pedofile, dyremishandleren, de som voldtar kvinner og barn😳 

Skrevet
Sakura skrev (2 minutter siden):

Pedofile, dyremishandleren, de som voldtar kvinner og barn😳 

Nei. Men alle er like mye verdt fra fødselen av. 

Skrevet
Alba skrev (5 timer siden):

Nei. Men alle er like mye verdt fra fødselen av. 

Ja, det er vi jo. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Men, TS... var ikke du selv enig her bare for noen dager siden at det var best om du var ferdig med disse betraktningen og heller gikk videre til noe mer konstruktivt for deg selv?

Kan hende du har rett, men synes du temae er uinteressant? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Filosofisk sett er alle like mye verdt.

Noen blir likevel høyere verdsatt av andre. Sånn er det bare. Livet er urettferdig. 

Anonymkode: 3b7df...bec

Dette traff meg! Og det stemmer. Noen blir mer verdsatt! Uten tvil! 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Dette traff meg! Og det stemmer. Noen blir mer verdsatt! Uten tvil! 

Ja, enig i denne!!

Anonymkode: 75fb8...a89

Skrevet

I utgangspunktet ja, men jeg synes det er riktig at helsevesenet ser på gjenværende leveår.

Det er en større tragedie at en 15 åring dør enn at en 85 åring dør. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...