Gå til innhold

Er det uhøflig å svare på tlf under terapi-timen (privat)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har svart på tlf i timen, men kom til å tenke på om det var frekt? Jeg betaler jo for timen uansett, men dog.

Anonymkode: d252f...069

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm....hadde jeg vært terapeut og du hadde svart på telefonen flere ganger i terapien hadde jeg avsluttet deg.

AnonymBruker
Skrevet
Fru2020 skrev (4 minutter siden):

Hm....hadde jeg vært terapeut og du hadde svart på telefonen flere ganger i terapien hadde jeg avsluttet deg.

😅må presisere at det har vært korte beskjeder i tlf, men det er jo en avbrytelser ja!

Skrevet
53 minutes ago, AnonymBruker said:

Jeg har svart på tlf i timen, men kom til å tenke på om det var frekt? Jeg betaler jo for timen uansett, men dog.

JA!

Anonymkode: 7fcd4...d6f

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

JA!

Anonymkode: 7fcd4...d6f

Jeg er så redd for at jeg får telefonen pga ulykke og død! Det er derfor jeg ikke klarer å la være å svare🥲

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg er så redd for at jeg får telefonen pga ulykke og død! Det er derfor jeg ikke klarer å la være å svare🥲

Da burde du fortelle behandleren din dette. Det vil jeg si er veldig viktig informasjon

Anonymkode: f19b2...fa1

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Da burde du fortelle behandleren din dette. Det vil jeg si er veldig viktig informasjon

Anonymkode: f19b2...fa1

Det var smart!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...