AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Jeg har svart på tlf i timen, men kom til å tenke på om det var frekt? Jeg betaler jo for timen uansett, men dog. Anonymkode: d252f...069 0 Siter
Fru2020 Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Hm....hadde jeg vært terapeut og du hadde svart på telefonen flere ganger i terapien hadde jeg avsluttet deg. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Fru2020 skrev (4 minutter siden): Hm....hadde jeg vært terapeut og du hadde svart på telefonen flere ganger i terapien hadde jeg avsluttet deg. 😅må presisere at det har vært korte beskjeder i tlf, men det er jo en avbrytelser ja! Anonymkode: d252f...069 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 44 minutter siden Skrevet 44 minutter siden 53 minutes ago, AnonymBruker said: Jeg har svart på tlf i timen, men kom til å tenke på om det var frekt? Jeg betaler jo for timen uansett, men dog. Anonymkode: d252f...069 JA! Anonymkode: 7fcd4...d6f 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 42 minutter siden Skrevet 42 minutter siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): JA! Anonymkode: 7fcd4...d6f Jeg er så redd for at jeg får telefonen pga ulykke og død! Det er derfor jeg ikke klarer å la være å svare🥲 Anonymkode: d252f...069 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 33 minutter siden Skrevet 33 minutter siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg er så redd for at jeg får telefonen pga ulykke og død! Det er derfor jeg ikke klarer å la være å svare🥲 Anonymkode: d252f...069 Da burde du fortelle behandleren din dette. Det vil jeg si er veldig viktig informasjon Anonymkode: f19b2...fa1 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 12 minutter siden Skrevet 12 minutter siden AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Da burde du fortelle behandleren din dette. Det vil jeg si er veldig viktig informasjon Anonymkode: f19b2...fa1 Det var smart! Anonymkode: d252f...069 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.