AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (12 timer siden): 😅må presisere at det har vært korte beskjeder i tlf, men det er jo en avbrytelser ja! Anonymkode: d252f...069 Veldig lite er så viktig at dette ikke er noe som kan vente. Anonymkode: fb377...627 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Ingen har snakket med meg om regler og gjennomføring i terapien. Hva gjelder? Anonymkode: d252f...069 Vanlig normal folkeskikk?😆 Anonymkode: f57d8...792 0 Siter
Lady HM Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg har svart på tlf i timen, men kom til å tenke på om det var frekt? Jeg betaler jo for timen uansett, men dog. Anonymkode: d252f...069 Selvfølgelig er dette frekt og uhøflig! 0 Siter
Sakura Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden (endret) Nei, men bare vis du må svare det ikke kan vente. Endret 1 time siden av Sakura 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden 3 hours ago, nachnoo said: I utgangspunktet setter man mobilen i flightmode før man går inn til timen. Verken telefon eller mat/drikke skal forstyrre timen. Unntaket er en flaske vann. Er te/kaffe verboten? Anonymkode: 7fcd4...d6f 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 57 minutter siden Skrevet 57 minutter siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Er te/kaffe verboten? Anonymkode: 7fcd4...d6f Min dps-behandler drikke litt kaffe i noen av timene våre. Anonymkode: d252f...069 0 Siter
stjernestøv Skrevet 50 minutter siden Skrevet 50 minutter siden Jeg ringer heller opp igjen om telefonen ringer. 0 Siter
Vendi Skrevet 17 minutter siden Skrevet 17 minutter siden AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Er te/kaffe verboten? Anonymkode: 7fcd4...d6f På DPS her er det kaffemaskin utenfor venterommet. Så ingen overraskelse eller negativ respons om pasienten tar med seg kaffe inn til timen. Det er liksom forventet. Jeg har til og med blitt spurt om jeg ikke vil ha litt kaffe når jeg er blitt hentet til time. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.