psykedeliker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (På 16.5.2026 den 13.01): Vanlig normal folkeskikk?😆 I vårt flerkulturelle samfunn har vi ikke én, men mange folkeskikker. Eva Sofie skrev (6 timer siden): Hvorfor i all verden står du friere til å ikke ta terapien like seriøst "bare" fordi du betaler den av egen lomme? Man har ikke medvirkningsplikt når man kjøper en privat tjeneste. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Det er jo fryktelig uhøflig. Helt uaktuelt i min verden. De fleste unngår vel alt de kan at telefonen ringer/lager lyd i legetimer, ulike møter osv. Skal jeg booke time hos fastlegen min og sitte og diskutere jobb i fem minutter fordi jeg uansett betaler for timen? Fullstendig respektløst.... Anonymkode: 6789e...b9f 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 39 minutter siden Skrevet 39 minutter siden Jeg tenker to ting her. 1. Noen trenger å bryter litt flere regler. Kanskje det å glemme å sette på lydløs en time, eller til og med ta telefonen med hensikt, være et steg i riktig retning for denne personen. 2. Noen trenger å bli oppmerksomme på hvorfor andre ikke liker dem noe særlig. Er de stadig uhøflige og respektløse, er vel terapi nettopp et sted å komme til klarhet i dette? Er det virkelig da riktig at terapeuten avslutter disse personene? Det høres helt merkelig ut i min verden? Er det ikke sånne ting terapi er til for? Er det ikke bare "Grist to the mill"? Anonymkode: e348f...107 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13 minutter siden Skrevet 13 minutter siden nachnoo skrev (1 time siden): Prostitusjon uten sex. Atte hva? Jeg er ganske treg i nøtta. Hva mente du? Anonymkode: d252f...069 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11 minutter siden Skrevet 11 minutter siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Atte hva? Jeg er ganske treg i nøtta. Hva mente du? Anonymkode: d252f...069 At behandleren er den som tilbyr en vare (her sammenlignet med sex) som du som pasient betaler for (her sammenlignet med horekunde) Anonymkode: 77fd5...651 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3 minutter siden Skrevet 3 minutter siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): At behandleren er den som tilbyr en vare (her sammenlignet med sex) som du som pasient betaler for (her sammenlignet med horekunde) Anonymkode: 77fd5...651 Jeg fikk et bilde av noen som går til tannlegen, og ber tannlegen ta utstyret ut av munnen for de skal bare svare en telefon, for de betaler jo uansett tannlegen, så det spiller jo ingen rolle. Anonymkode: e348f...107 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.