AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Og hva til? Prøver å bygge buffer å ha noe ekstra penger ved krise og noe i fond. Prøver noen hundre lapper hver mnd. Anonymkode: 29d4b...ce9 0 Siter
E7H7 Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden De siste åra har jeg spart 7000 pr. måned. Tidligere var beløpet mye mindre. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 42 minutter siden Skrevet 42 minutter siden Sparer det som blir til overs. Anonymkode: cb9c3...1f4 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 40 minutter siden Skrevet 40 minutter siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Sparer det som blir til overs. Anonymkode: cb9c3...1f4 Hva er det sånn ca. Snakker vi hundre lapper eller tusen lapper? Anonymkode: 29d4b...ce9 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 39 minutter siden Skrevet 39 minutter siden E7H7 skrev (30 minutter siden): De siste åra har jeg spart 7000 pr. måned. Tidligere var beløpet mye mindre. Det er mye! Sikkert god økonomi i utgangspunktet da? Anonymkode: 29d4b...ce9 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 35 minutter siden Skrevet 35 minutter siden E7H7 skrev (35 minutter siden): De siste åra har jeg spart 7000 pr. måned. Tidligere var beløpet mye mindre. Flink du er! Anonymkode: 29d4b...ce9 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 35 minutter siden Skrevet 35 minutter siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Sparer det som blir til overs. Anonymkode: cb9c3...1f4 Og hva til? Anonymkode: 29d4b...ce9 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.