AnonymBruker Skrevet 19. mai Skrevet 19. mai UtakknemligDiva skrev (5 timer siden): 15000 ish Det er bra og mye. Hva sparer du til? Anonymkode: 29d4b...ce9 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 19. mai Skrevet 19. mai Dere som sparer så mye da er dere to i husholdningen? Anonymkode: 29d4b...ce9 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 19. mai Skrevet 19. mai 15 minutes ago, AnonymBruker said: Dere som sparer så mye da er dere to i husholdningen? Anonymkode: 29d4b...ce9 Er 1. Anonymkode: cb9c3...1f4 0 Siter
Stikkelsbær Skrevet 19. mai Skrevet 19. mai Jeg sparer ca 10.000,- pr. mnd. og i tillegg alle feriepengene mine, så det blir vel nærmere 200.000,- i året. Vi er gjeldfrie og mannen min er pensjonist. Vi har hatt mange år som var økonomisk vanskelige, og har lagt oss til en livsstil som ikke krever så høy inntekt. Jeg ser at våre barn har en helt annen livsstil, med mineralvann og fersk frukt/bær til hverdags, vinflasker i skapet og utenlandsferier. De får selvsagt ikke spart noe særlig, men jeg er glad for at de har det økonomisk lettere enn det vi hadde når de var små. Nå har vi altså økonomi til å kunne unne oss både det ene og det andre, men vi får det ikke til 🙂. Man blir vant til et enklere levesett, og trives med det. Jeg sparer først og fremst for å kunne kjøpe en mindre og mer sentral bolig om noen år. Vi må regne med å betale mer enn det vårt nåværende hus er verdt, selv om det er stort og velholdt men ligger typisk på bygda. Jeg håper også å kunne etterlate meg en god slump med penger til barna våre. 0 Siter
UtakknemligDiva Skrevet 19. mai Skrevet 19. mai AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Dere som sparer så mye da er dere to i husholdningen? Anonymkode: 29d4b...ce9 jeg er alene 0 Siter
UtakknemligDiva Skrevet 19. mai Skrevet 19. mai AnonymBruker skrev (6 timer siden): Det er bra og mye. Hva sparer du til? Anonymkode: 29d4b...ce9 leilighet, livet ellers. Når jeg først skal noe er det ganske dyrt (reising i utlandet). I tillegg er det en aktivitet jeg har tenkt å begynne med igjen og den koster litt 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet 19. mai Skrevet 19. mai AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Dere som sparer så mye da er dere to i husholdningen? Anonymkode: 29d4b...ce9 Vi er to og det er billigere å være to. Når det gjelder sparing snakket jeg kun for meg selv. 0 Siter
påskelilje Skrevet 19. mai Skrevet 19. mai Jeg har i mange år spart 4000 kr per måned. Har brukt av den kontoen hvis det er noe helt spesielt til bare meg selv. Nå når vi snart blir gjeldfrie, blir det 10.000 til jeg kan spare pr måned. Vi har ikke helt bestemt oss for hvordan vi skal gjøre det, om det blir fond eller konto eller en kombinasjon, trolig det siste. Dette var min andel. Har ikke helt oversikt over hvor mye mannen sparer. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. mai Skrevet 21. mai Så mange flinke sparere. Mange tusener i mnd 👏🏻 Og mange alene. Hvordan får dere det til? Tenker veldig god inntekter. Anonymkode: 29d4b...ce9 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.