Gå til innhold

Sparer dere mye i mnd?


Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
UtakknemligDiva skrev (5 timer siden):

15000 ish

Det er bra og mye. Hva sparer du til? 

Anonymkode: 29d4b...ce9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dere som sparer så mye da er dere to i husholdningen? 

Anonymkode: 29d4b...ce9

AnonymBruker
Skrevet
15 minutes ago, AnonymBruker said:

Dere som sparer så mye da er dere to i husholdningen? 

Anonymkode: 29d4b...ce9

Er 1.

Anonymkode: cb9c3...1f4

Stikkelsbær
Skrevet

Jeg sparer ca 10.000,- pr. mnd. og i tillegg alle feriepengene mine, så det blir vel nærmere 200.000,- i året.  Vi er gjeldfrie og mannen min er pensjonist. Vi har hatt mange år som var økonomisk vanskelige, og har lagt oss til en livsstil som ikke krever så høy inntekt. Jeg ser at våre barn har en helt annen livsstil, med mineralvann og fersk frukt/bær til hverdags, vinflasker i skapet og utenlandsferier.  De får selvsagt ikke spart noe særlig, men jeg er glad for at de har det økonomisk lettere enn det vi hadde når de var små. 

Nå har vi altså økonomi til å kunne unne oss både det ene og det andre, men vi får det ikke til 🙂. Man blir vant til et enklere levesett, og trives med det.  Jeg sparer først og fremst for å kunne kjøpe en mindre og mer sentral bolig om noen år. Vi må regne med å betale mer enn det vårt nåværende hus er verdt, selv om det er stort og velholdt men ligger typisk på bygda. Jeg håper også å kunne etterlate meg en god slump med penger til barna våre.

UtakknemligDiva
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Dere som sparer så mye da er dere to i husholdningen? 

Anonymkode: 29d4b...ce9

jeg er alene 

UtakknemligDiva
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Det er bra og mye. Hva sparer du til? 

Anonymkode: 29d4b...ce9

leilighet, livet ellers. Når jeg først skal noe er det ganske dyrt (reising i utlandet). I tillegg er det en aktivitet jeg har tenkt å begynne med igjen og den koster litt

Nicklusheletida
Skrevet
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Dere som sparer så mye da er dere to i husholdningen? 

Anonymkode: 29d4b...ce9

Vi er to og det er billigere å være to. Når det gjelder sparing snakket jeg kun for meg selv. 

påskelilje
Skrevet

Jeg har i mange år spart 4000 kr per måned. Har brukt av den kontoen hvis det er noe helt spesielt til bare meg selv. 

Nå når vi snart blir gjeldfrie, blir det 10.000 til jeg kan spare pr måned. Vi har ikke helt bestemt oss for hvordan vi skal gjøre det, om det blir fond eller konto eller en kombinasjon,  trolig det siste.

Dette var min andel.  Har ikke helt oversikt over hvor mye mannen sparer.

AnonymBruker
Skrevet

Så mange flinke sparere. Mange tusener i mnd 👏🏻 Og mange alene. Hvordan får dere det til? Tenker veldig god inntekter. 

Anonymkode: 29d4b...ce9

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...