Gå til innhold

Sparer dere mye i mnd?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg sparer mellom 2 og 4000 kr i mnd.

Anonymkode: d9a5d...a04

Deilig å kunne spare så pass mye i mnd. Har du noe du noe formål? 

Anonymkode: 29d4b...ce9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Helt middels. Men bor billig og bruker lite penger.

Anonymkode: cb9c3...1f4

Det er jo supert og frigjør en del penger. 

AnonymBruker
Skrevet

Mange gode sparere her! 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ser ut som du har full kontroll og så sparer mange tusen i mnd. Har selv laget meg noen kontoer til forskjellige formål, men her er det bare noen hundre lapper til sparing. 

Kan jeg spørre når du skal gifte deg? 

Jeg har veldig mange kontoer🙈 Noen sparer jeg også bare hundrelapper på. Feks sparer jeg 250 kr i måneden på en kattekonto. Det er prisen det koster med katteforsikring. Nå har jeg ti tusen på den kontoen. Håpet er å aldri måtte bruke de pengene på katten😅

Vi gifter i slutten av august neste år så det er heldigvis lang tid å spare på enda. Og så reiser vi rett på bryllupsreise til Roma og et cruise i Hellas. Gleder meg enormt.

Skrevet
Fru2020 skrev (23 minutter siden):

Jeg har veldig mange kontoer🙈 Noen sparer jeg også bare hundrelapper på. Feks sparer jeg 250 kr i måneden på en kattekonto. Det er prisen det koster med katteforsikring. Nå har jeg ti tusen på den kontoen. Håpet er å aldri måtte bruke de pengene på katten😅

Vi gifter i slutten av august neste år så det er heldigvis lang tid å spare på enda. Og så reiser vi rett på bryllupsreise til Roma og et cruise i Hellas. Gleder meg enormt.

Det er greit å ha da 😊 Håper du slipper å bruke den ja og katten holder seg frisk. 

Greit å ha litt tid på seg til å få spart litt til bryllup og reise. Skjønner godt du gleder deg veldig til det. Høres nydelig ut. Hvor lenge skal dere være vekke? 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...