AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg sparer mellom 2 og 4000 kr i mnd. Anonymkode: d9a5d...a04 Deilig å kunne spare så pass mye i mnd. Har du noe du noe formål? Anonymkode: 29d4b...ce9 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Helt middels. Men bor billig og bruker lite penger. Anonymkode: cb9c3...1f4 Det er jo supert og frigjør en del penger. Anonymkode: 29d4b...ce9 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Mange gode sparere her! Anonymkode: 29d4b...ce9 0 Siter
Fru2020 Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Ser ut som du har full kontroll og så sparer mange tusen i mnd. Har selv laget meg noen kontoer til forskjellige formål, men her er det bare noen hundre lapper til sparing. Kan jeg spørre når du skal gifte deg? Anonymkode: 29d4b...ce9 Jeg har veldig mange kontoer🙈 Noen sparer jeg også bare hundrelapper på. Feks sparer jeg 250 kr i måneden på en kattekonto. Det er prisen det koster med katteforsikring. Nå har jeg ti tusen på den kontoen. Håpet er å aldri måtte bruke de pengene på katten😅 Vi gifter i slutten av august neste år så det er heldigvis lang tid å spare på enda. Og så reiser vi rett på bryllupsreise til Roma og et cruise i Hellas. Gleder meg enormt. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 34 minutter siden Skrevet 34 minutter siden Fru2020 skrev (23 minutter siden): Jeg har veldig mange kontoer🙈 Noen sparer jeg også bare hundrelapper på. Feks sparer jeg 250 kr i måneden på en kattekonto. Det er prisen det koster med katteforsikring. Nå har jeg ti tusen på den kontoen. Håpet er å aldri måtte bruke de pengene på katten😅 Vi gifter i slutten av august neste år så det er heldigvis lang tid å spare på enda. Og så reiser vi rett på bryllupsreise til Roma og et cruise i Hellas. Gleder meg enormt. Det er greit å ha da 😊 Håper du slipper å bruke den ja og katten holder seg frisk. Greit å ha litt tid på seg til å få spart litt til bryllup og reise. Skjønner godt du gleder deg veldig til det. Høres nydelig ut. Hvor lenge skal dere være vekke? Anonymkode: 29d4b...ce9 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.