gutt23 Skrevet 24. april 2002 Del Skrevet 24. april 2002 Hei kan man ta et kurs i ernäring og kosthold noe sted? Kan man regne disse i vekttall? -takk 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
birdie Skrevet 24. april 2002 Del Skrevet 24. april 2002 Tror det finnes et ett(?)vekttalls-kurs på Idrettshøgskolen. Ellers er det på Universitet at man studerer ernæring her i landet, medisinsk fakultet. Skal sette søstra mi på saken - hun er midtveis i ern-fys-utdanning på UiO. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
birdie Skrevet 24. april 2002 Del Skrevet 24. april 2002 Har nå snakket med lillesøster, som sier: "Vet at det også i Bergen er en utdanningsretning som ligner den jeg tar; kaller seg vel ernæringsrådgivere eller no. Attraktivt er også ett års studier i utlandet (feks Aberdeen, New Zealand og Australia); de gir jo vekttall!" Du kan sjekke her om det finnes kortere kurs på UiO: http://www.uio.no/sthb/medisin/studieplaner/ernering-ny/ 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ernæringsfysiolog Monica F Dahlseide Skrevet 29. april 2002 Del Skrevet 29. april 2002 Hei gutt23, Jeg har tatt min utdannelse i USA og er derfor ikke kjent med ernæringsstudiene i Norge. Men jeg ser at du har fått god hjelp av Birdie her. Lykke til! Vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.