AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Selv har hun ingen barn. Jeg tenker hun ikke vet hva hun snakker om. Hvilke alternativ har foreldre i dag? https://www.vg.no/nyheter/i/zOMXLr/ingrid-21-jeg-ville-aldri-sendt-en-ettaaring-i-barnehage – Jeg mener det er en syk kultur når vi topper statistikken for å ha de minste i barnehage. – Det gjelder også de eldste på institusjoner. Jeg er bekymret fordi vi «outsourcer» omsorg til staten, og undergraver familien som fellesskap, sier hun. Anonymkode: de5f5...17f 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 50 minutter siden Skrevet 50 minutter siden Hvordan skal man ellers ha råd? Anonymkode: 06e2d...fc6 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 43 minutter siden Skrevet 43 minutter siden Senke kravene. Alt trenger ikke være perfekt. Anonymkode: 085bc...228 0 Siter
Ekstra Skrevet 35 minutter siden Skrevet 35 minutter siden Gjesp, dette har vært diskutert så mange ganger. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.