stjernestøv Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden psykedeliker skrev (5 minutter siden): Du får drøfte dette med Språkrådet: https://sprakradet.no/klarsprak/ Jeg er vel ikke like opptatt av å være korrekt som det du er da Og drøfte det med noen skal jeg absolutt ikke, jeg skriver det som passer meg. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden psykedeliker skrev (1 time siden): Var du tom for rasjonelle argumenter og måtte begynne med personangrep nå? Sier han som driver på med personangrep selv.. Anonymkode: 65182...472 0 Siter
Osten Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden psykedeliker skrev (1 time siden): Hvordan vil du forklare det vitenskapelig? Det er ikke alt som kan forklares vitenskapelig. 1 Siter
psykedeliker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Sier han som driver på med personangrep selv.. Sier et anonymt forumtroll. 0 Siter
slabbedask Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden 10 hours ago, AnonymBruker said: Kan det være at jeg kobler meg på h*ns energi? Anonymkode: cf758...b22 Hvordan "kobler" man seg på andres "energi"? 0 Siter
psykedeliker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden slabbedask skrev (10 minutter siden): Hvordan "kobler" man seg på andres "energi"? Det er i utgangspunktet et begrep som ikke skal forstås bokstavelig, men i new-age-bakvendtland gjør man nettopp dét. I vitenskapelig forstand handler det om å legge merke til små detaljer i andre menneskers adferd og væremåte, bevisst eller ubevisst. Så kan det utløse eller mindre tillærte og automatiske reaksjoner hos mottakeren. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden slabbedask skrev (21 minutter siden): Hvordan "kobler" man seg på andres "energi"? Det skjer automatisk hos meg og det er ikke bra for man skal ikke være påskrudd hele tiden, LIlly Bendriss kobler seg på energier og det har med frekvenser å gjøre. Noen frekvenser er høye og noen er lave. 0 Siter
slabbedask Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Just now, stjernestøv said: Det skjer automatisk hos meg og det er ikke bra for man skal ikke være påskrudd hele tiden, LIlly Bendriss kobler seg på energier og det har med frekvenser å gjøre. Noen frekvenser er høye og noen er lave. Kan du ikke bare si at du blir påvirket av andres oppførsel? 1 Siter
stjernestøv Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden slabbedask skrev (2 minutter siden): Kan du ikke bare si at du blir påvirket av andres oppførsel? Du kan kalle det hva du vil og jeg kaller det hva jeg vil. 0 Siter
psykedeliker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden stjernestøv skrev (4 minutter siden): Du kan kalle det hva du vil og jeg kaller det hva jeg vil. Vil man bli forstått utenfor sin egen stamme må man bruke noe annet enn stammespråk. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.