Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
stjernestøv skrev (11 timer siden):

Ja noen mennesker har sterk negativ energi og det er veldig vanskelig, det er derfor vi må være forsiktig med hvilke mennesker vi omgås. Vanskelig når det er i forbindelse med jobb da, du må jo bare finne måter å beskytte deg på da. Er du flink til å visualisere? Da kan du hver gang før du går ut visualisere et egg av lys rundt kroppen din og be om beskyttelse fra dine hjelpere, jeg fikk en gang aleminiums folie som var ladet, den festet jeg til solar plexus for det er der det kommer inn hos meg. Det finnes øvelser for å lukke chakraene også, og Dione Fortune har bøker om beskyttelse. 

Er det mulig for deg å ikke jobbe hos han mer? 

Ja jeg prater å ber til mine hjelpere. Det føles veldig godt, selvom jeg der og da ikke merker så mye så hjelper det i ettertid. Men det hjelper å gå i dybden å reflektere alt i livet mitt, godta enkelte ting som det er. Vise takknemlighet osv. 

Jeg ser hjerteform av og til på merkelige steder og tolker det som et signal av og til. 

Jeg vil prøve å ikke gå dit igjen til denne brukeren. Det tappet meg såpass og jeg har et liv som er viktigere hjemme. Personen er også litt angripende i måten å være på. Veldig slitsomt 😌

Anonymkode: cf758...b22

Videoannonse
Annonse
stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja jeg prater å ber til mine hjelpere. Det føles veldig godt, selvom jeg der og da ikke merker så mye så hjelper det i ettertid. Men det hjelper å gå i dybden å reflektere alt i livet mitt, godta enkelte ting som det er. Vise takknemlighet osv. 

Jeg ser hjerteform av og til på merkelige steder og tolker det som et signal av og til. 

Jeg vil prøve å ikke gå dit igjen til denne brukeren. Det tappet meg såpass og jeg har et liv som er viktigere hjemme. Personen er også litt angripende i måten å være på. Veldig slitsomt 😌

Anonymkode: cf758...b22

Det er bra du snakker med dine hjelpere, det er godt å ha dem med seg. Ja man må neste godta ting som de er og være takknemlig for det man tross alt har.

Ja hjerter kan være tegn på at de er med deg.

Håper du slipper å gå til den brukeren, lykke til ❤️ 

psykedeliker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg fikk også veldig dyster/rar stemning av ei i klassen på vidergående. Hun tok etterhvert livet sitt.

Jeg la en gang merke til at en person i klassen brått endret adferd. Men ingen hadde fortalt meg om denne personens historie, så jeg la ikke noen spesiell betydning i det. H*n tok livet sitt påfølgende helg.

Men det hadde uansett ingenting med kjemi å gjøre, bare en observasjon av adferd.

Skrevet
psykedeliker skrev (5 timer siden):

Jeg la en gang merke til at en person i klassen brått endret adferd. Men ingen hadde fortalt meg om denne personens historie, så jeg la ikke noen spesiell betydning i det. H*n tok livet sitt påfølgende helg.

Men det hadde uansett ingenting med kjemi å gjøre, bare en observasjon av adferd.

Fatter ikke hva du tror du har å tilføre i slike tråder som denne , syns du at du tilfører noe nyttig - eller er dette også bare observasjon for å understreke ting du mener ikke eksisterer. 

 

psykedeliker
Skrevet
Osten skrev (59 minutter siden):

Fatter ikke hva du tror du har å tilføre i slike tråder som denne

Neivel, så fatter du ikke det.

AnonymBruker
Skrevet
Osten skrev (6 timer siden):

Fatter ikke hva du tror du har å tilføre i slike tråder som denne , syns du at du tilfører noe nyttig - eller er dette også bare observasjon for å understreke ting du mener ikke eksisterer. 

 

Jeg syntes også det virker meget snodig av denne personen. Herseteknikk eller "jeg vet best opplegg". 🙄

Anonymkode: cf758...b22

psykedeliker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg syntes også det virker meget snodig av denne personen. Herseteknikk eller "jeg vet best opplegg". 🙄

Da kan du vel forklare hva som er feil med det jeg skriver?

Eva Sofie
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 20.5.2026 den 5.58):

Jeg jobber hos en bruker (vurderer å slutte), verken vedkommende eller meg er fortjent med å være i jobben da.

Anonymkode: cf758...b22

Her er det uansett du, som ansatt/profesjonell part, som har ansvar. Det kan være at opplevelsen du føler på går begge veier.

I blant er vi mennesker så grunnleggende ulike i tanke-/væremåte at det vanskelig lar seg tilpasse.

AnonymBruker skrev (På 20.5.2026 den 8.37):

Jeg kan vel ikke bare slutte? Kjenner jeg ikke klarer én dag til der, det var rett og slett helt katastrofe. Aldri merket før og jobbet mye med mennesker. Det sitter langt inne å si det, er jo ikke h*ns feil. 

Anonymkode: cf758...b22

Nei, det er ikke brukerens feil, og du skal ikke formidle det til brukeren selv, men ta det opp med nærmeste leder. Forklar saklig hvorfor det oppleves vanskelig. Ikke med med empat/energier, men mer objektive fakta (som avsnittet under).

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Personen er også litt angripende i måten å være på. Veldig slitsomt 😌

Anonymkode: cf758...b22

Dette kan jo delvis forklare hvorfor du følte det anstrengende å være hos vedkommende?

Ikke godta å bli behandlet dårlig.

AnonymBruker
Skrevet
Eva Sofie skrev (5 timer siden):

Her er det uansett du, som ansatt/profesjonell part, som har ansvar. Det kan være at opplevelsen du føler på går begge veier.

I blant er vi mennesker så grunnleggende ulike i tanke-/væremåte at det vanskelig lar seg tilpasse.

Nei, det er ikke brukerens feil, og du skal ikke formidle det til brukeren selv, men ta det opp med nærmeste leder. Forklar saklig hvorfor det oppleves vanskelig. Ikke med med empat/energier, men mer objektive fakta (som avsnittet under).

Dette kan jo delvis forklare hvorfor du følte det anstrengende å være hos vedkommende?

Ikke godta å bli behandlet dårlig.

Først var brukeren veldig varm og vennlig. Nå har det gått over til irritasjoner fra brukeren om jeg for eks ikke forstår hvor han peker. Det er småplukk på mye og det er så utrolig slitsomt. Først var det mye skryt, nå er det litt klaging. Gikk til og med innpå personligheten min, mente på at jeg måtte by mer på meg selv om jeg skulle finne kjærligheten og at jeg måtte være mer sikker på meg selv. Kjente bare da at jeg nesten fikk nok... 😌

Anonymkode: cf758...b22

AnonymBruker
Skrevet
psykedeliker skrev (13 timer siden):

Da kan du vel forklare hva som er feil med det jeg skriver?

Nei føler du er litt kverulerende til mange av innleggene. Kanskje bare sånn du er, helt ok det. 

Anonymkode: cf758...b22

psykedeliker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Nei føler du er litt kverulerende til mange av innleggene.

Mine innlegg er skrevet for å forstås med intellektet, ikke med følelsene.

stjernestøv
Skrevet
psykedeliker skrev (4 minutter siden):

Mine innlegg er skrevet for å forstås med intellektet, ikke med følelsene.

Tror ikke folk med intellektet intakt forstår dem heller :) 

psykedeliker
Skrevet
stjernestøv skrev (10 minutter siden):

Tror ikke folk med intellektet intakt forstår dem heller :) 

Snakker du for deg selv nå?

stjernestøv
Skrevet
psykedeliker skrev (15 minutter siden):

Snakker du for deg selv nå?

Nei tenkte på deg og det du skriver, trodde du skjønte det. 

psykedeliker
Skrevet
stjernestøv skrev (18 minutter siden):

Nei tenkte på deg og det du skriver, trodde du skjønte det. 

Jeg skjønner det jeg er pliktig til å skjønne.

stjernestøv
Skrevet
psykedeliker skrev (2 minutter siden):

Jeg skjønner det jeg er pliktig til å skjønne.

Good for you :) 

Eva Sofie
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 22.5.2026 den 11.46):

Det er småplukk på mye og det er så utrolig slitsomt. Først var det mye skryt, nå er det litt klaging. Gikk til og med innpå personligheten min, mente på at jeg måtte by mer på meg selv om jeg skulle finne kjærligheten og at jeg måtte være mer sikker på meg selv. Kjente bare da at jeg nesten fikk nok...

Anonymkode: cf758...b22

Du har nevnt det noen ganger nå, at du har fått nok.

Hvordan kan du stå opp for deg selv? Blir situasjonen mer holdbar gjennom at  du ser etter hjerteformer?

AnonymBruker
Skrevet
Eva Sofie skrev (10 timer siden):

Du har nevnt det noen ganger nå, at du har fått nok.

Hvordan kan du stå opp for deg selv? Blir situasjonen mer holdbar gjennom at  du ser etter hjerteformer?

Hm? Hva mener du med om situasjonen blir bedre av å se hjerteformer? 

Anonymkode: cf758...b22

Eva Sofie
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Hm? Hva mener du med om situasjonen blir bedre av å se hjerteformer? 

Anonymkode: cf758...b22

Med dét mener jeg innlegget du skrev 21. mai:

AnonymBruker skrev (På 21.5.2026 den 6.00):

Men det hjelper å gå i dybden å reflektere alt i livet mitt, godta enkelte ting som det er. Vise takknemlighet osv. 

Jeg ser hjerteform av og til på merkelige steder og tolker det som et signal av og til.😌

Anonymkode: cf758...b22

- Tenker du at dette er en virksom strategi på sikt? Som gjør arbeidsforholdene bedre for deg...

AnonymBruker
Skrevet
Eva Sofie skrev (2 timer siden):

Med dét mener jeg innlegget du skrev 21. mai:

- Tenker du at dette er en virksom strategi på sikt? Som gjør arbeidsforholdene bedre for deg...

Ja nå har jeg sagt opp min stilling. Jeg hadde ikke mer å gi, klarte ikke en dag til. Det er sikkert mye pga meg som person, det ble for tungt psykisk. Legger ikke feilem over på han altså. 

Isåfall må de hjerteformene ha kommet når jeg trente det? De har blitt sett når jeg har vært litt nedfor og lei 

Anonymkode: cf758...b22

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...