AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden stjernestøv skrev (11 timer siden): Ja noen mennesker har sterk negativ energi og det er veldig vanskelig, det er derfor vi må være forsiktig med hvilke mennesker vi omgås. Vanskelig når det er i forbindelse med jobb da, du må jo bare finne måter å beskytte deg på da. Er du flink til å visualisere? Da kan du hver gang før du går ut visualisere et egg av lys rundt kroppen din og be om beskyttelse fra dine hjelpere, jeg fikk en gang aleminiums folie som var ladet, den festet jeg til solar plexus for det er der det kommer inn hos meg. Det finnes øvelser for å lukke chakraene også, og Dione Fortune har bøker om beskyttelse. Er det mulig for deg å ikke jobbe hos han mer? Ja jeg prater å ber til mine hjelpere. Det føles veldig godt, selvom jeg der og da ikke merker så mye så hjelper det i ettertid. Men det hjelper å gå i dybden å reflektere alt i livet mitt, godta enkelte ting som det er. Vise takknemlighet osv. Jeg ser hjerteform av og til på merkelige steder og tolker det som et signal av og til. Jeg vil prøve å ikke gå dit igjen til denne brukeren. Det tappet meg såpass og jeg har et liv som er viktigere hjemme. Personen er også litt angripende i måten å være på. Veldig slitsomt 😌 Anonymkode: cf758...b22 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.