AnonymBruker Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Gir dere de noe støtte økonomisk? I hverdagen eller ellers til noe? Anonymkode: 9639c...365 0 Siter
stjernestøv Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Gir dere de noe støtte økonomisk? I hverdagen eller ellers til noe? Anonymkode: 9639c...365 Datteren har trengt penger innimellom og da har hun fått det. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Gir dere de noe støtte økonomisk? I hverdagen eller ellers til noe? Anonymkode: 9639c...365 Har ei på 16 og ei på 20. Hun eldste fikk nettopp 10.000 kr til hjelp for å betale restskatten. Anonymkode: 613fc...996 0 Siter
emilie321 Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Gir ikke datteren økonomisk støtte, men vi har akkurat vært på en tur til Kiel hvor jeg betalte både tur og all mat. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6 minutter siden Skrevet 6 minutter siden stjernestøv skrev (5 timer siden): Datteren har trengt penger innimellom og da har hun fått det. Så koselig da! Er det spontant og overraskende? Anonymkode: 9639c...365 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5 minutter siden Skrevet 5 minutter siden AnonymBruker skrev (5 timer siden): Har ei på 16 og ei på 20. Hun eldste fikk nettopp 10.000 kr til hjelp for å betale restskatten. Anonymkode: 613fc...996 Så koselig. Vil tro hun ble glad. Var det overraskelse? Anonymkode: 9639c...365 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5 minutter siden Skrevet 5 minutter siden emilie321 skrev (1 time siden): Gir ikke datteren økonomisk støtte, men vi har akkurat vært på en tur til Kiel hvor jeg betalte både tur og all mat. Så fint å få gratis tur! Anonymkode: 9639c...365 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5 minutter siden Skrevet 5 minutter siden nachnoo skrev (47 minutter siden): Ja, det gjør jeg. Så fint! Anonymkode: 9639c...365 0 Siter
emilie321 Skrevet 2 minutter siden Skrevet 2 minutter siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Så fint å få gratis tur! Anonymkode: 9639c...365 Ja og også veldig hyggelig for meg at de ville være med. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.