Gå til innhold

Dere som har voksne barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nok sponset en del ganger når de hadde det trangt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi gir litt innimellom for å dekke halve flyturen hjem, litt ekstra eksamenskos, flyttehjelp, spandere et restaurantbesøk etc.

Den ene av dem har tendenser til å forvente økonomisk stønad til slike ting, og det liker jeg ikke. Synes det er litt vanskelig å vite hvordan jeg skal reagere. Har lyst til at de legger opp livene sine etter den økonomien de har, og så bli positivt overrasket de gangene vi vil hjelpe til.

Skrevet
påskelilje skrev (2 minutter siden):

Vi gir litt innimellom for å dekke halve flyturen hjem, litt ekstra eksamenskos, flyttehjelp, spandere et restaurantbesøk etc.

Den ene av dem har tendenser til å forvente økonomisk stønad til slike ting, og det liker jeg ikke. Synes det er litt vanskelig å vite hvordan jeg skal reagere. Har lyst til at de legger opp livene sine etter den økonomien de har, og så bli positivt overrasket de gangene vi vil hjelpe til.

Hvilken alder er den som forventer hjelp?

Anonymkode: 613fc...996

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvilken alder er den som forventer hjelp?

Anonymkode: 613fc...996

Alle tre er i tjueårene, og alle tre er i ulike overgangsfaser, altså de ikke etablert med hus, partner, fast jobb og hund 😅

Skrevet
påskelilje skrev (7 minutter siden):

Skjønner det. Det skal være et overraskende tilskudd som gleder. 

Anonymkode: 9639c...365

Skrevet
Dorthe skrev (14 minutter siden):

Jeg har nok sponset en del ganger når de hadde det trangt.

Kjekt å kunne gjøre. 

Anonymkode: 9639c...365

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...