Dorthe Skrevet 47 minutter siden Skrevet 47 minutter siden Jeg har nok sponset en del ganger når de hadde det trangt. 0 Siter
påskelilje Skrevet 41 minutter siden Skrevet 41 minutter siden Vi gir litt innimellom for å dekke halve flyturen hjem, litt ekstra eksamenskos, flyttehjelp, spandere et restaurantbesøk etc. Den ene av dem har tendenser til å forvente økonomisk stønad til slike ting, og det liker jeg ikke. Synes det er litt vanskelig å vite hvordan jeg skal reagere. Har lyst til at de legger opp livene sine etter den økonomien de har, og så bli positivt overrasket de gangene vi vil hjelpe til. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 39 minutter siden Skrevet 39 minutter siden påskelilje skrev (2 minutter siden): Vi gir litt innimellom for å dekke halve flyturen hjem, litt ekstra eksamenskos, flyttehjelp, spandere et restaurantbesøk etc. Den ene av dem har tendenser til å forvente økonomisk stønad til slike ting, og det liker jeg ikke. Synes det er litt vanskelig å vite hvordan jeg skal reagere. Har lyst til at de legger opp livene sine etter den økonomien de har, og så bli positivt overrasket de gangene vi vil hjelpe til. Hvilken alder er den som forventer hjelp? Anonymkode: 613fc...996 0 Siter
påskelilje Skrevet 37 minutter siden Skrevet 37 minutter siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvilken alder er den som forventer hjelp? Anonymkode: 613fc...996 Alle tre er i tjueårene, og alle tre er i ulike overgangsfaser, altså de ikke etablert med hus, partner, fast jobb og hund 😅 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 33 minutter siden Skrevet 33 minutter siden påskelilje skrev (7 minutter siden): Vi gir litt innimellom for å dekke halve flyturen hjem, litt ekstra eksamenskos, flyttehjelp, spandere et restaurantbesøk etc. Den ene av dem har tendenser til å forvente økonomisk stønad til slike ting, og det liker jeg ikke. Synes det er litt vanskelig å vite hvordan jeg skal reagere. Har lyst til at de legger opp livene sine etter den økonomien de har, og så bli positivt overrasket de gangene vi vil hjelpe til. Skjønner det. Det skal være et overraskende tilskudd som gleder. Anonymkode: 9639c...365 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 32 minutter siden Skrevet 32 minutter siden Dorthe skrev (14 minutter siden): Jeg har nok sponset en del ganger når de hadde det trangt. Kjekt å kunne gjøre. Anonymkode: 9639c...365 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.