AnonymBruker Skrevet 27. mai Skrevet 27. mai Jeg har nettopp kjøpt meg nettbrett (har ikke erfaring med det fra før) og når jeg bruker forumet så vises det først uten reklame og med større skrift også "hopper" det litt og reklamen kommer frem og skriften blir mindre. Opplever det som litt plagsomt, er det noe å få gjort noe med? Anonymkode: 3db98...8f2 0 Siter
Admin Skrevet 27. mai Skrevet 27. mai Slik skal det ikke være. Hvilken type nettbrett har du (Ipad/android) og hvilken nettleser bruker du? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. mai Skrevet 28. mai Admin skrev (15 timer siden): Slik skal det ikke være. Hvilken type nettbrett har du (Ipad/android) og hvilken nettleser bruker du? Android og chrome. Anonymkode: 3db98...8f2 0 Siter
Admin Skrevet 29. mai Skrevet 29. mai Har du mulighet til å ta ett skjermbilde? Skjer det med alle reklamer eller kun en av de? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. mai Skrevet 29. mai Admin skrev (1 time siden): Har du mulighet til å ta ett skjermbilde? Skjer det med alle reklamer eller kun en av de? Det skjer med alle reklamer. Legger ved skjermbilde uten og med reklame. Anonymkode: 3db98...8f2 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. juni Skrevet 8. juni Admin skrev (På 29.5.2026 den 12.05): Har du mulighet til å ta ett skjermbilde? Skjer det med alle reklamer eller kun en av de? Har du funnet ut av det? Har fortsatt problemet. Anonymkode: 3db98...8f2 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.