stjernestøv Skrevet 48 minutter siden Skrevet 48 minutter siden Føles ut som jeg er på randen av nervesammenbrudd, hva gjør jeg da? Eller er jeg sterkere enn jeg tror? Vernepleier kommer i morgen, kan hun hjelpe meg tro? 0 Siter
XbellaX Skrevet 40 minutter siden Skrevet 40 minutter siden Du klarer dette. Prøv å gjøre konkrete ting stjernstøv, gjør noe helt fysisk og konkret så du flytter fokuset ut på noe annet enn deg selv. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 39 minutter siden Forfatter Skrevet 39 minutter siden XbellaX skrev (Akkurat nå): Du klarer dette. Prøv å gjøre konkrete ting stjernstøv, gjør noe helt fysisk og konkret så du flytter fokuset ut på noe annet enn deg selv. Ja håper du har rett. Skal prøve. 0 Siter
XbellaX Skrevet 37 minutter siden Skrevet 37 minutter siden stjernestøv skrev (Akkurat nå): Ja håper du har rett. Skal prøve. Jeg synes ikke det er rart at du strever mye akkurat nå, du har hatt flere påkjenninger. Jeg hadde vært sliten jeg også om jeg var deg. Gjør det beste ut av dagen, og så skal du snakke godt med vernepleieren i morgen. Hvorvidt det skal økes noe på medisin må du ta med vedkommende, det er godt mulig. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 34 minutter siden Forfatter Skrevet 34 minutter siden XbellaX skrev (1 minutt siden): Jeg synes ikke det er rart at du strever mye akkurat nå, du har hatt flere påkjenninger. Jeg hadde vært sliten jeg også om jeg var deg. Gjør det beste ut av dagen, og så skal du snakke godt med vernepleieren i morgen. Hvorvidt det skal økes noe på medisin må du ta med vedkommende, det er godt mulig. Nei det er vel ikke så rart og det er alltid noe som skjer men sånn er livet, ja alle hadde vel blitt sliten av det. Ja får snakke med henne i morgen, dette er noe annet enn psykose. 0 Siter
Sakura Skrevet 16 minutter siden Skrevet 16 minutter siden stjernestøv skrev (30 minutter siden): Føles ut som jeg er på randen av nervesammenbrudd, hva gjør jeg da? Eller er jeg sterkere enn jeg tror? Vernepleier kommer i morgen, kan hun hjelpe meg tro? Ja, hun kan nok hjelpe deg i morgen🙂alt ordner seg. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 4 minutter siden Forfatter Skrevet 4 minutter siden Sakura skrev (12 minutter siden): Ja, hun kan nok hjelpe deg i morgen🙂alt ordner seg. Håper det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.