stjernestøv Skrevet 41 minutter siden Forfatter Skrevet 41 minutter siden XbellaX skrev (16 minutter siden): Det er helt ok at du tror på den måten du gjør, jeg er bare opptatt av at slik du har det nå er sykdomspreget og bør behandles slik. Det er ikke fordi du personlig feiler på noen måte. Du må legge vekk denne litteraturen når du har det slik som nå. Å lese det dette stoffet er som å helle bensin på et bål. Les tegneserier, les aviser - og så kan du heller finne tilbake til denne litteraturen når du er mer stabil inne i deg selv. Jo takk for det. Det er bare det at jeg klarer ikke lese sånt på mer medisiner og det er jo synd, da interesserer det meg ikke. Så hva er best? Ikke om jeg vet, dette er jo livet mitt og mine overbevisninger. Jeg er lei meg for dette, syns det er veldig trist. Det er jo alt som skjer i livet som gjør at jeg er sånn nå, gikk lenge fint på 1 mg og har tatt det siden 1 januar. Jeg er veldig skuffet. 0 Siter
XbellaX Skrevet 39 minutter siden Skrevet 39 minutter siden stjernestøv skrev (Akkurat nå): Jo takk for det. Det er bare det at jeg klarer ikke lese sånt på mer medisiner og det er jo synd, da interesserer det meg ikke. Så hva er best? Ikke om jeg vet, dette er jo livet mitt og mine overbevisninger. Jeg er lei meg for dette, syns det er veldig trist. Det er jo alt som skjer i livet som gjør at jeg er sånn nå, gikk lenge fint på 1 mg og har tatt det siden 1 januar. Jeg er veldig skuffet. Det forstår jeg er vanskelig, men slik du har det nå kan du ikke ha det. Kanskje 1 mg kan fungere bedre igjen etterhvert, når du har kommet deg gjennom disse påkjenningene. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 34 minutter siden Forfatter Skrevet 34 minutter siden XbellaX skrev (2 minutter siden): Det forstår jeg er vanskelig, men slik du har det nå kan du ikke ha det. Kanskje 1 mg kan fungere bedre igjen etterhvert, når du har kommet deg gjennom disse påkjenningene. Ja det er det, nei spørs om jeg klarer dette her men har veldig lyst å klare det da. Jeg er skuffet, ja vet ikke hvor mye han mener jeg bør ta nå. Får bare se i morgen, det er jo alltid noe som skjer i livet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.