Gå til innhold

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet
XbellaX skrev (16 minutter siden):

Det er helt ok at du tror på den måten du gjør, jeg er bare opptatt av at slik du har det nå er sykdomspreget og bør behandles slik. Det er ikke fordi du personlig feiler på noen måte. Du må legge vekk denne litteraturen når du har det slik som nå. Å lese det dette stoffet er som å helle bensin på et bål. Les tegneserier, les aviser -  og så kan du heller finne tilbake til denne litteraturen når du er mer stabil inne i deg selv. 

Jo takk for det. Det er bare det at jeg klarer ikke lese sånt på mer medisiner og det er jo synd, da interesserer det meg ikke. Så hva er best? Ikke om jeg vet, dette er jo livet mitt og mine overbevisninger. Jeg er lei meg for dette, syns det er veldig trist. Det er jo alt som skjer i livet som gjør at jeg er sånn nå, gikk lenge fint på 1 mg og har tatt det siden 1 januar. Jeg er veldig skuffet. 

Videoannonse
Annonse
XbellaX
Skrevet
stjernestøv skrev (Akkurat nå):

Jo takk for det. Det er bare det at jeg klarer ikke lese sånt på mer medisiner og det er jo synd, da interesserer det meg ikke. Så hva er best? Ikke om jeg vet, dette er jo livet mitt og mine overbevisninger. Jeg er lei meg for dette, syns det er veldig trist. Det er jo alt som skjer i livet som gjør at jeg er sånn nå, gikk lenge fint på 1 mg og har tatt det siden 1 januar. Jeg er veldig skuffet. 

Det forstår jeg er vanskelig, men slik du har det nå kan du ikke ha det. Kanskje 1 mg kan fungere bedre igjen etterhvert, når du har kommet deg gjennom disse påkjenningene.

stjernestøv
Skrevet
XbellaX skrev (2 minutter siden):

Det forstår jeg er vanskelig, men slik du har det nå kan du ikke ha det. Kanskje 1 mg kan fungere bedre igjen etterhvert, når du har kommet deg gjennom disse påkjenningene.

Ja det er det, nei spørs om jeg klarer dette her men har veldig lyst å klare det da. Jeg er skuffet, ja vet ikke hvor mye han mener jeg bør ta nå. Får bare se i morgen, det er jo alltid noe som skjer i livet. 

stjernestøv
Skrevet

Sendte en melding til vernepleier og hun skulle ta det opp på møte, skrev jeg var redd for å øke pga jeg vil lese og høre musikk. 

Glitter
Skrevet
stjernestøv skrev (22 minutter siden):

Sendte en melding til vernepleier og hun skulle ta det opp på møte, skrev jeg var redd for å øke pga jeg vil lese og høre musikk. 

Så bra du gjorde det. Håper de hjelper deg. 

stjernestøv
Skrevet
Glitter skrev (3 minutter siden):

Så bra du gjorde det. Håper de hjelper deg. 

Ja håpe jeg forklarte meg rett, får se hva psykiater sier om det. Har ikke hatt det med hodet før som jeg kan huske, det er som om det ikke er plass til mer der. 

Glitter
Skrevet
stjernestøv skrev (4 minutter siden):

Ja håpe jeg forklarte meg rett, får se hva psykiater sier om det. Har ikke hatt det med hodet før som jeg kan huske, det er som om det ikke er plass til mer der. 

Høres ikke noe godt ut det.. 

stjernestøv
Skrevet
Glitter skrev (1 minutt siden):

Høres ikke noe godt ut det.. 

Nei og det er nok min egen feil som ikke kommer meg mer ut, f.eks på tur i skogen. Det er nok medisin for meg. 

Glitter
Skrevet
stjernestøv skrev (1 minutt siden):

Nei og det er nok min egen feil som ikke kommer meg mer ut, f.eks på tur i skogen. Det er nok medisin for meg. 

Kan du sette deg ut på terrassen og få inn frisk luft? 

stjernestøv
Skrevet
Glitter skrev (2 minutter siden):

Kan du sette deg ut på terrassen og få inn frisk luft? 

Har nett vært ute og røykt, det regner. Skal til min far i elleve tiden og har tatt vival, min man sier jeg stresser meg opp over alt og at jeg må ikke det. Er jo derfor jeg leser for å finne en løsning. 

Glitter
Skrevet
stjernestøv skrev (3 minutter siden):

Har nett vært ute og røykt, det regner. Skal til min far i elleve tiden og har tatt vival, min man sier jeg stresser meg opp over alt og at jeg må ikke det. Er jo derfor jeg leser for å finne en løsning. 

Okei. Det regner ja. Det var jo synd. Ja når man har det vanskelig så kan man bli stresset av den minste ting. 

stjernestøv
Skrevet
Glitter skrev (1 minutt siden):

Okei. Det regner ja. Det var jo synd. Ja når man har det vanskelig så kan man bli stresset av den minste ting. 

Jepp, ja syns det har vært mye i over ett år jeg nå, det ene etter det andre skjer. 

Glitter
Skrevet
stjernestøv skrev (Akkurat nå):

Jepp, ja syns det har vært mye i over ett år jeg nå, det ene etter det andre skjer. 

Huff. Ikke bra. 

stjernestøv
Skrevet
Glitter skrev (2 minutter siden):

Huff. Ikke bra. 

Nei men det er jo sånn livet er og det burde jeg jo takle. 

Glitter
Skrevet
stjernestøv skrev (7 minutter siden):

Nei men det er jo sånn livet er og det burde jeg jo takle. 

Noen ganger trenger man hjelp. Kan ikke takle alt alene. 

stjernestøv
Skrevet
Glitter skrev (1 minutt siden):

Noen ganger trenger man hjelp. Kan ikke takle alt alene. 

Nei det er vel sant, men forstår ikke hvorfor jeg får lavere energier når intensjonen min er god. Det ligger jo kjærlighet og omtanke bak ting jeg sier til folk, er bare han ene bror min så kanskje det er det. 

stjernestøv
Skrevet

Han anbefalte at jeg økte til 2 mg en tid fremover, får se da. Er jo dobbelt opp men jaja. 

Skrevet

Mener fremdeles du må være ærlig om dine plager og tanker. Nå virker det som du prøver å unngå og fortelle de alt. 

Når det gjelder tro så kjenner jeg ingen som klarer å medisinere bort troen sin. 

Som en annen skrev til deg så tror jeg det kan være lurt å fokusere utover og ikke forsterke det indre kaoset du har akkurat nå. Jeg tror ikke du kan lese deg bedre. 
Kanskje du kan be om hjelp til å få inn noen gode rutiner når du føler deg bedre igjen. 

 

 

stjernestøv
Skrevet
Fionys skrev (10 minutter siden):

Mener fremdeles du må være ærlig om dine plager og tanker. Nå virker det som du prøver å unngå og fortelle de alt. 

Når det gjelder tro så kjenner jeg ingen som klarer å medisinere bort troen sin. 

Som en annen skrev til deg så tror jeg det kan være lurt å fokusere utover og ikke forsterke det indre kaoset du har akkurat nå. Jeg tror ikke du kan lese deg bedre. 
Kanskje du kan be om hjelp til å få inn noen gode rutiner når du føler deg bedre igjen. 

 

 

Ja jeg forteller ikke alt og det gjør jeg heller ikke på FB men fikk meg en skyllebøtte av ei der om at andre har det verre, en liten gutt uten armer og ben osv. Måtte sette ting i perspektiv osv, bare fordi jeg skrev at jeg hadde våkenatt og var bekymret for min far, jeg har ingen selvmedlidenhet og mener jo jeg er skyld i dette selv. Men ting skjer i livet og det tar på men syns ikke synd på meg selv, tvert imot. Er jo forbannet på meg selv som ikke får det til og hun vet ingenting om livet mitt, og jeg tror vi har valgt dette livet på et høyere plan. Ble skuffet over henne. 

Ja skal prøve å fokusere utover, men jeg prøver jo stadig å finne løsninger på alt. Å tro at jeg syns synd på meg selv er å gå over streken, føler heller skyld som ikke klarer alt. 

stjernestøv
Skrevet

Hvorfor faen skulle jeg syns synd på meg selv? Det er jeg som har skapt alt dette, livet mitt. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...