Gå til innhold

Hjelp.

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet

I dag kjenner jeg masse energi i hodet og det har jeg gjort før, det jobbes på av høyere krefter håper jeg for å fikse hjernen min. Er det lave krefter blir jeg verre enn det jeg er nå, og var forvirret når jeg skulle kjøpe ferdig middag. Hun sa jeg måtte vente litt på potetene og om jeg ville sitte og vente eller komme tilbake men det visste jo ikke jeg, hun ba meg sette meg ned og vente og det var ubehagelig å sitte der. Satt og var urolig og beveget meg hele tiden, etterpå sa hun jeg var tålmodig. Ventet ti minutter. Og har vært hos min far, bare surr og det tar på hjernen det og men det ordner seg vel. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hukommelsen min er forverret og jeg kjørte rett på ei som bar en korg på butikken, sa unnskyld da. Kan det være begynnende demens? Og når vi besøkte min far gikk jeg rett ut i veien så bilene måtte stoppe, sønnen reagerte på det. Hva er det med meg? Best å holde seg inne tror jeg. 

Endret av stjernestøv
Skrevet
stjernestøv skrev (4 minutter siden):

Hukommelsen min er forverret og jeg kjørte rett på ei som bar en korg på butikken, sa unnskyld da. Kan det være begynnende demens? Og når vi besøkte min far gikk jeg rett ut i veien så bilene måtte stoppe, sønnen reagerte på det. Hva er det med meg? Best å holde seg inne tror jeg. 

Skjønner det var skremmende opplevelser. Det er nok ikke begynnende demens, men at sykdommen din har et fastere grep om deg nå for tiden. Jeg er glad du har økt Risperdal. Det vil bli bedre :)

stjernestøv
Skrevet
Vendi skrev (3 minutter siden):

Skjønner det var skremmende opplevelser. Det er nok ikke begynnende demens, men at sykdommen din har et fastere grep om deg nå for tiden. Jeg er glad du har økt Risperdal. Det vil bli bedre :)

Ja begynner jo å lure for begge mine foreldre fikk demens og min tante fikk det i tidlig femti årene, pleier jo ikke bli surrete som dette. Holder meg inne til medisinen virker da, håper du har rett da Vendi men takk :) Bare det ikke har kommet for langt, ei sa i dag bremsemedisiner virket nok ikke på min far nå for det har kommet for langt. Det ser jo ut som personale er enig med meg, det er de legene da som ikke tar tak i det. Men uansett er det ingenting å gjøre. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...