Gå til innhold

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet

I dag kjenner jeg masse energi i hodet og det har jeg gjort før, det jobbes på av høyere krefter håper jeg for å fikse hjernen min. Er det lave krefter blir jeg verre enn det jeg er nå, og var forvirret når jeg skulle kjøpe ferdig middag. Hun sa jeg måtte vente litt på potetene og om jeg ville sitte og vente eller komme tilbake men det visste jo ikke jeg, hun ba meg sette meg ned og vente og det var ubehagelig å sitte der. Satt og var urolig og beveget meg hele tiden, etterpå sa hun jeg var tålmodig. Ventet ti minutter. Og har vært hos min far, bare surr og det tar på hjernen det og men det ordner seg vel. 

Videoannonse
Annonse
stjernestøv
Skrevet (endret)

Hukommelsen min er forverret og jeg kjørte rett på ei som bar en korg på butikken, sa unnskyld da. Kan det være begynnende demens? Og når vi besøkte min far gikk jeg rett ut i veien så bilene måtte stoppe, sønnen reagerte på det. Hva er det med meg? Best å holde seg inne tror jeg. 

Endret av stjernestøv
Skrevet
stjernestøv skrev (4 minutter siden):

Hukommelsen min er forverret og jeg kjørte rett på ei som bar en korg på butikken, sa unnskyld da. Kan det være begynnende demens? Og når vi besøkte min far gikk jeg rett ut i veien så bilene måtte stoppe, sønnen reagerte på det. Hva er det med meg? Best å holde seg inne tror jeg. 

Skjønner det var skremmende opplevelser. Det er nok ikke begynnende demens, men at sykdommen din har et fastere grep om deg nå for tiden. Jeg er glad du har økt Risperdal. Det vil bli bedre :)

stjernestøv
Skrevet
Vendi skrev (3 minutter siden):

Skjønner det var skremmende opplevelser. Det er nok ikke begynnende demens, men at sykdommen din har et fastere grep om deg nå for tiden. Jeg er glad du har økt Risperdal. Det vil bli bedre :)

Ja begynner jo å lure for begge mine foreldre fikk demens og min tante fikk det i tidlig femti årene, pleier jo ikke bli surrete som dette. Holder meg inne til medisinen virker da, håper du har rett da Vendi men takk :) Bare det ikke har kommet for langt, ei sa i dag bremsemedisiner virket nok ikke på min far nå for det har kommet for langt. Det ser jo ut som personale er enig med meg, det er de legene da som ikke tar tak i det. Men uansett er det ingenting å gjøre. 

stjernestøv
Skrevet
Vendi skrev (13 minutter siden):

Skjønner det var skremmende opplevelser. Det er nok ikke begynnende demens, men at sykdommen din har et fastere grep om deg nå for tiden. Jeg er glad du har økt Risperdal. Det vil bli bedre :)

Øker risperdal i kveld, tar det om kvelden men har lagt to i dosetten. 

XbellaX
Skrevet
stjernestøv skrev (1 minutt siden):

Øker risperdal i kveld, tar det om kvelden men har lagt to i dosetten. 

Flott stjernestøv, jeg tror dette er det beste for deg akkurat nå. Jeg støtter Vendi på at dette er sykdommen din, ikke demens. 

 

stjernestøv
Skrevet
XbellaX skrev (Akkurat nå):

Flott stjernestøv, jeg tror dette er det beste for deg akkurat nå. Jeg støtter Vendi på at dette er sykdommen din, ikke demens. 

 

Takk. Ja kanskje men må si det er nye ting denne gangen og det forstår jeg ikke, vil ikke havne på sykehjem så håper jo det ikke er demens. Sønnen har hjulpet oss mye nå, i morgen skal han på jobb. Han sa jeg måtte være forsiktig. 

XbellaX
Skrevet
stjernestøv skrev (6 minutter siden):

Takk. Ja kanskje men må si det er nye ting denne gangen og det forstår jeg ikke, vil ikke havne på sykehjem så håper jo det ikke er demens. Sønnen har hjulpet oss mye nå, i morgen skal han på jobb. Han sa jeg måtte være forsiktig. 

Jeg er enig med ham på den måten at du kan godt skjerme deg selv for veldig mye inntrykk akkurat nå. Du bør ikke ta opp dette lesestoffet heller den første tiden, nå må dette stakkars hodet ditt få en pause. Når du er mer stabil kan du gjøre hva du vil, men ikke akkurat nå. Du skal bli bedre, dette kommer av sykdommen din.

stjernestøv
Skrevet
XbellaX skrev (9 minutter siden):

Jeg er enig med ham på den måten at du kan godt skjerme deg selv for veldig mye inntrykk akkurat nå. Du bør ikke ta opp dette lesestoffet heller den første tiden, nå må dette stakkars hodet ditt få en pause. Når du er mer stabil kan du gjøre hva du vil, men ikke akkurat nå. Du skal bli bedre, dette kommer av sykdommen din.

Ja skal prøve på det og er ikke i stand til å høre på musikk heller nå, jeg vil helst bare skrive melding med folk og ikke snakke i telefonen for hjernen er sliten. Kan se om jeg finner noe lett å lese i kveld selv om jeg vil inn i kjernen av meg selv og forstå jorden bedre, jeg har jo lest det før for jeg har markert det jeg mener er viktig. Tror jeg skal prøve å se på noe lett, ja håper du har rett og at det blir bedre, takk. 

stjernestøv
Skrevet

Ja nå har jeg tatt to og føler meg helt vekke på en måte, får håpe det hjelper fort da. Dette var ikke kjekt, håper jeg får sove i natt. Føles som om jeg ikke har sovet på flere netter, er det normalt? 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...