Gå til innhold

Hjelp.

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet

Føles ut som jeg er på randen av nervesammenbrudd, hva gjør jeg da? Eller er jeg sterkere enn jeg tror? Vernepleier kommer i morgen, kan hun hjelpe meg tro? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du klarer dette. 

Prøv å gjøre konkrete ting stjernstøv, gjør noe helt fysisk og konkret så du flytter fokuset ut på noe annet enn deg selv.

stjernestøv
Skrevet
XbellaX skrev (Akkurat nå):

Du klarer dette. 

Prøv å gjøre konkrete ting stjernstøv, gjør noe helt fysisk og konkret så du flytter fokuset ut på noe annet enn deg selv.

Ja håper du har rett. 

Skal prøve. 

Skrevet
stjernestøv skrev (Akkurat nå):

Ja håper du har rett. 

Skal prøve. 

Jeg synes ikke det er rart at du strever mye akkurat nå, du har hatt flere påkjenninger. Jeg hadde vært sliten jeg også om jeg var deg. Gjør det beste ut av dagen, og så skal du snakke godt med vernepleieren i morgen. Hvorvidt det skal økes noe på medisin må du ta med vedkommende, det er godt mulig.

stjernestøv
Skrevet
XbellaX skrev (1 minutt siden):

Jeg synes ikke det er rart at du strever mye akkurat nå, du har hatt flere påkjenninger. Jeg hadde vært sliten jeg også om jeg var deg. Gjør det beste ut av dagen, og så skal du snakke godt med vernepleieren i morgen. Hvorvidt det skal økes noe på medisin må du ta med vedkommende, det er godt mulig.

Nei det er vel ikke så rart og det er alltid noe som skjer men sånn er livet, ja alle hadde vel blitt sliten av det. Ja får snakke med henne i morgen, dette er noe annet enn psykose. 

Gjest Sakura
Skrevet
stjernestøv skrev (30 minutter siden):

Føles ut som jeg er på randen av nervesammenbrudd, hva gjør jeg da? Eller er jeg sterkere enn jeg tror? Vernepleier kommer i morgen, kan hun hjelpe meg tro? 

Ja, hun kan nok hjelpe deg i morgen🙂alt ordner seg. 

stjernestøv
Skrevet
Sakura skrev (12 minutter siden):

Ja, hun kan nok hjelpe deg i morgen🙂alt ordner seg. 

Håper det. 

Skrevet
stjernestøv skrev (1 time siden):

Nei det er vel ikke så rart og det er alltid noe som skjer men sånn er livet, ja alle hadde vel blitt sliten av det. Ja får snakke med henne i morgen, dette er noe annet enn psykose. 

Ja, slik er livet, men du har hatt veldig mye nå på ganske kort tid. Slikt setter preg. Gjør noe med hendene, kjenn på hvordan du bruker dem ( - hvis du f.eks lager middag, eller vasker noe). Bruk føttene og tramp i marka når du er ute. Gå gjerne barbent også. Det er små ting som kan hente deg litt tilbake fra å bare være inne i et hode som oversvømmes av for mange tanker. Flott at du skal snakke med henne i morgen. Kommer de ukentlig til deg eller varierer det?

stjernestøv
Skrevet
XbellaX skrev (1 time siden):

Ja, slik er livet, men du har hatt veldig mye nå på ganske kort tid. Slikt setter preg. Gjør noe med hendene, kjenn på hvordan du bruker dem ( - hvis du f.eks lager middag, eller vasker noe). Bruk føttene og tramp i marka når du er ute. Gå gjerne barbent også. Det er små ting som kan hente deg litt tilbake fra å bare være inne i et hode som oversvømmes av for mange tanker. Flott at du skal snakke med henne i morgen. Kommer de ukentlig til deg eller varierer det?

Ja sant det, ser  på noe nå men har sittet mye i telefonen i dag. Kunne begynt å malt igjen, får se. Hun kommer annenhver uke, kan komme oftere ved behov. 

Skrevet

Det viktigste nå er å fortelle akkurat hvordan du har det og ikke unnlate å fortelle noe.

stjernestøv
Skrevet
Fionys skrev (2 timer siden):

Det viktigste nå er å fortelle akkurat hvordan du har det og ikke unnlate å fortelle noe.

Jeg glemte å fortelle om dette da jeg er litt glemsk og stod opp i natt og er ør i hodet. 

stjernestøv
Skrevet

Nå er jeg på randen igjen, alt går meg på nervene og er redd for hjerteinfarkt. Fikk migrene og. 

stjernestøv
Skrevet

Burde jeg sende melding til fact i morgen? Men hva skal jeg si? Er jo ikke psykotisk. Må ta vival nå, min far er like surrete. Tror jeg er ute med menn om kveldene. og satt på med en mann. 

stjernestøv
Skrevet

Hun mener mine åndelige tanker ikke er syke men natt til fredag var det sykt, selvsagt var det lave ener4gier. Jeg vet da det og det var nok pga stress. Min mor var der ikke, hun er nok høyere oppe. 

stjernestøv
Skrevet

Men det er noe som foregår i hodet mitt, kanskje pga for lite søvn og stress da. Skal besøke min far i morgen og handle og sønnen skal være med, vet ikke om mannen er klar for noe og han er deprimert og nå. 

AnonymBruker
Skrevet
stjernestøv skrev (25 minutter siden):

Burde jeg sende melding til fact i morgen? Men hva skal jeg si? Er jo ikke psykotisk. Må ta vival nå, min far er like surrete. Tror jeg er ute med menn om kveldene. og satt på med en mann. 

Hva trenger du nå, tenker du?

Anonymkode: c9b87...7bd

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Hva trenger du nå, tenker du?

Fred og ro og legge meg men det er for tidlig. 

AnonymBruker
Skrevet
stjernestøv skrev (11 minutter siden):

Fred og ro og legge meg men det er for tidlig. 

Kan du gå deg en rolig tur?

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Kan du gå deg en rolig tur?

I denne tilstanden? Det går nok ikke, må gå å holde meg på hodet da og da begynner folk å lure. Hodet kokte tidligere, tok vival. Får ikke håpe det blir...nå kommer jeg ikke på det heller men at hjernen bryter sammen. Forstår ingenting av dette, tror ikke jeg har vært sånn før. 

AnonymBruker
Skrevet
stjernestøv skrev (4 minutter siden):

I denne tilstanden? Det går nok ikke, må gå å holde meg på hodet da og da begynner folk å lure. Hodet kokte tidligere, tok vival. Får ikke håpe det blir...nå kommer jeg ikke på det heller men at hjernen bryter sammen. Forstår ingenting av dette, tror ikke jeg har vært sånn før. 

Dette skal gå bra. Hold ut!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...