Gå til innhold

Anbefalte innlegg

påskelilje
Skrevet
emilie321 skrev (1 time siden):

Min mor😭

❤️

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Vhanja skrev (11 timer siden):

La meg få vite hva du synes. :) 

Nå har jeg sett den ferdig. Sett i hele natt så nå på tide å sove. Veldig bra. Men for et samfunn. 

Glitter
Skrevet
emilie321 skrev (9 timer siden):

Min mor😭

Å, kjære deg. ❤️❤️

Glitter
Skrevet
Blondi skrev (7 minutter siden):

Nå har jeg sett den ferdig. Sett i hele natt så nå på tide å sove. Veldig bra. Men for et samfunn. 

Hvis du liker litt dokumentariske serier så synes jeg Oslo fengsel på tv2 play er interessant. 

påskelilje
Skrevet

Jeg har akkurat sagt hadet til sønnen, som har vært hjemme på besøk i halvannen uke. Fint å ha ham her!

I dag skal mannen og jeg hjelpe min mor med litt praktiske ting,  jeg skal male et tak på soverommet jeg holder på med, og i kveld skal jeg på sommerfest med jobben 🎶

I morgen har jeg få planer utenom å få trent en god økt.

Deilig med helg! 

Skrevet
emilie321 skrev (10 timer siden):

Min mor😭

❤️

Skrevet
emilie321 skrev (11 timer siden):

Min mor😭

❤️

Skrevet
Blondi skrev (2 timer siden):

Oi, det var effektivt. 

Ja, jeg liker den veldig godt. Det verste er jo at noen samfunn er ikke så veldig langt unna.

Skrevet
Glitter skrev (7 timer siden):

Hvis du liker litt dokumentariske serier så synes jeg Oslo fengsel på tv2 play er interessant. 

Takk fir tips. Skal sjekke den ut. 

Skrevet
påskelilje skrev (7 timer siden):

Jeg har akkurat sagt hadet til sønnen, som har vært hjemme på besøk i halvannen uke. Fint å ha ham her!

I dag skal mannen og jeg hjelpe min mor med litt praktiske ting,  jeg skal male et tak på soverommet jeg holder på med, og i kveld skal jeg på sommerfest med jobben 🎶

I morgen har jeg få planer utenom å få trent en god økt.

Deilig med helg! 

Høres ut som en fin helg. 

Skrevet
Vhanja skrev (5 timer siden):

Oi, det var effektivt. 

Ja, jeg liker den veldig godt. Det verste er jo at noen samfunn er ikke så veldig langt unna.

Ja, ble litt mye der 😅

Ja, veldig god. Skremmende å tenke på. 

Nicklusheletida
Skrevet
emilie321 skrev (17 timer siden):

Min mor😭

❤️

Skrevet
Vhanja skrev (På 5.6.2026 den 19.31):

Ok,, et par tips fra meg utfra hva du skriver:

From ser ut til å være på TV2 Play. Jeg elsker plottet og hovedhistorien. Litt mye drama og de drar ut episodene for mye etter min mening. Men hovedhistorien er så interessant at jeg følger den likevel.

Nå husker jeg dessverre ikke hva som er på HBO Max lenger, men hvis du ikke har sett Handmaid's Tale så anbefaler jeg det sterkt. Og har du sett det, så anbefaler jeg den nye oppfølgerserien The Testaments like sterkt.

Du sier du har Netflix. Hvis du ikke har sett Breaking Bad så er helgen din satt. Og vel så det. Det er en av de beste serier jeg har sett noensinne. Med oppfølgeren Better Call Saul. Og med ny serie av samme writers - Pluribus. Alt er råbra.

Utenom det har NRK mange gode gratis dokumentarer for alle. F.eks "Mammabloggeren fra helvete" og "Flukten fra Nord-Korea". (Og mange andre).

Da er jeg nettopp begynt på Breaking bad. Ikke sett så mye enda, men veldig bra så langt. 

Skrevet
Blondi skrev (4 timer siden):

Da er jeg nettopp begynt på Breaking bad. Ikke sett så mye enda, men veldig bra så langt. 

Da har du en lang reise foran deg. En helt fantastisk serie. :D 

Skrevet
Vhanja skrev (9 timer siden):

Da har du en lang reise foran deg. En helt fantastisk serie. :D 

Ja, ser det er 5 sesonger. Synes den er bra 😊

Skrevet

Har dere sett filmen om mora, som låg for døden på sykehuset? Barnebarna viste mormor jule-teater som de skulle framføre på skoleavslutning. 

Skrevet
Musikk skrev (2 timer siden):

Har dere sett filmen om mora, som låg for døden på sykehuset? Barnebarna viste mormor jule-teater som de skulle framføre på skoleavslutning. 

Om du ikke gidder legge ved lenker når du skriver om en film, så ta med tittelen i det minste.

Skrevet (endret)
Musikk skrev (4 timer siden):

Den er veldig fin.  Jeg husker heller ikke hva den heter @Lillemus, men det var vel Helen Mirren som var mora.  Den heter Goodbye Jane

Endret av Dorthe
Skrevet
Musikk skrev (På 8.6.2026 den 18.23):

Mener jeg har sett den. Den var fin. 

Skrevet (endret)
Blondi skrev (48 minutter siden):

Mener jeg har sett den. Den var fin. 

Netflix eller TV2 play😢

Endret av Musikk

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...