Musikk Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Jeg vil ha de slette pga mobbing og mye personlinge debatter, mye hatt fra enkelte medlemer her. 0 Siter
Vhanja Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Musikk skrev (Akkurat nå): Jeg vil ha de slette pga mobbing og mye personlinge debatter, mye hatt fra enkelte medlemer her. Jeg har ikke sett noe mobbing eller hat fra noen. Den mest hissige i de trådene har vært deg. 4 Siter
Musikk Skrevet 1 time siden Forfatter Skrevet 1 time siden (endret) Ikke svar her dette er ikke ment for deg eller andre medlemer. Endret 1 time siden av Musikk 0 Siter
Lady HM Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Musikk skrev (3 minutter siden): Jeg vil ha de slette pga mobbing og mye personlinge debatter, mye hatt fra enkelte medlemer her. Du kalte meg "usmakelig" etter å ha skrevet et helt ok svar til deg! 0 Siter
Musikk Skrevet 1 time siden Forfatter Skrevet 1 time siden Skal vi begynner her og? nå blir vi alle kastet ut snart. 0 Siter
Lady HM Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Musikk skrev (20 minutter siden): Skal vi begynner her og? nå blir vi alle kastet ut snart. Ja, du kan jo ta ansvar for dine egne handlinger også, og ikke bare snakke dritt om alle andre. 5 Siter
Ikkeanonymnok Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Det er forskjell på mobbing og å være uenig. Folk er generelt uenig med deg i disse trådene og det burde ikke være grunn til sletting. Tåler man ikke motstand i diskusjoner og at folk har andre meninger burde man ikke skrive på internett. 5 Siter
laban Skrevet 44 minutter siden Skrevet 44 minutter siden Musikk skrev (41 minutter siden): Jeg vil ha de slette pga mobbing og mye personlinge debatter, mye hatt fra enkelte medlemer her. Det er ikke vanlig at hele tråder blir slettet, hvis det ikke skjer helt i starten, fordi hovedinnlegget blir rapportert for f.eks. reklame eller spam. Slike innlegg får jo som regel heller ingen svar. Det blir slettet enkeltinnlegg og svar til disse, hvis det er noen av dem som inneholder regelbrudd. I diskusjonstråder kan det da bli slettet svar som egentlig er greie, men er en del av et "spor" der det må ryddes. Så at et svar forsvinner, er ikke noe "bevis" på at det var noe galt med akkurat det. Her på DOL er det ikke nesten konstant moderering slik som på Kvinneguiden. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 38 minutter siden Skrevet 38 minutter siden Musikk skrev (50 minutter siden): Skal vi begynner her og? nå blir vi alle kastet ut snart. Da kan du fortsette de andre stedene dine. Anonymkode: 35623...38c 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.