Gå til innhold

Hva er det med folk som forsvarer dyr og mener vi skal vike?

Anbefalte innlegg

Lillemus
Skrevet
UtakknemligDiva skrev (8 timer siden):

Hvordan skal jeg vite det. Hadde jeg vist hadde jeg svart. Ja, folk ser underdanige ut når de må legge ut på sosiale medier «jeg brukte zoom og holdt meg unna for å ikke forstyrre» «jeg parkerte langt unna og går forsiktig forbi når jeg skal hjem» hvorfor skal de vise alle rundt seg hvor fantastiske de er? Og i mine øyne er de i overkant underdanige når de må vise dette til alle andre OG faktisk sette dyr sin verdi så høyt at de er villige til å nærmest ofre eget hjem.

Jøss. Jeg synes folk høres hyggelige, omtenksomme og flotte ut når jeg ser slikt som dette. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
UtakknemligDiva skrev (8 timer siden):

Hvordan skal jeg vite det. Hadde jeg vist hadde jeg svart. Ja, folk ser underdanige ut når de må legge ut på sosiale medier «jeg brukte zoom og holdt meg unna for å ikke forstyrre» «jeg parkerte langt unna og går forsiktig forbi når jeg skal hjem» hvorfor skal de vise alle rundt seg hvor fantastiske de er? Og i mine øyne er de i overkant underdanige når de må vise dette til alle andre OG faktisk sette dyr sin verdi så høyt at de er villige til å nærmest ofre eget hjem.

Jeg synes også folk høres omtenksomme og empatiske ut når de gjør slikt.

Og det å gå på andre siden av gaten er da milevis fra å ofre eget hjem.

Skrevet
UtakknemligDiva skrev (10 timer siden):

Ja, folk ser underdanige ut når de må legge ut på sosiale medier «jeg brukte zoom og holdt meg unna for å ikke forstyrre» «jeg parkerte langt unna og går forsiktig forbi når jeg skal hjem» hvorfor skal de vise alle rundt seg hvor fantastiske de er? Og i mine øyne er de i overkant underdanige når de må vise dette til alle andre OG faktisk sette dyr sin verdi så høyt at de er villige til å nærmest ofre eget hjem.

Jeg er enig i at det er bare tull å skryte av det på sosiale medier, men det mener jeg generelt, ikke bare når det har med dyr å gjøre. Noen vil kanskje bare vise fram reiret, og så forklarer de hvordan de fikk tatt bildet uten å gå for nær? Jeg vet ikke - men det er selvsagt ingen stor sak at man krysset en gate, uansett årsak. Det er ikke å ofre eget hjem. 

Jeg jobber i en bygning der måkene hekker på taket, så de blir ganske aggressive i den perioden ungene klekkes. Jeg føler meg ikke underdanig eller at jeg ofrer arbeidsplassen min når jeg lar dem styre på og eventuelt går en liten omvei, jeg ønsker bare ikke å få måkeskitt på meg 🤭

Skrevet
Lillemus skrev (3 timer siden):

Jøss. Jeg synes folk høres hyggelige, omtenksomme og flotte ut når jeg ser slikt som dette. 

Vhanja skrev (2 timer siden):

Jeg synes også folk høres omtenksomme og empatiske ut når de gjør slikt.

Og det å gå på andre siden av gaten er da milevis fra å ofre eget hjem.

Enig!! 

AnonymBruker
Skrevet

Kort fortalt

Odd Vidar Hansen, kjøpmann ved Spar Berlevåg, beskriver en utfordrende situasjon med flere tusen krykkjer som har slått seg ned i tettstedet.

Fuglene har ført til problemer som nedskiting, lukt og støy, noe som påvirker både butikken og lokalsamfunnet.

Hansen har måttet stenge ventilasjonsanlegget i butikken på grunn av den sterke lukten, og han er bekymret for framtidig utvikling.

Til tross for at fuglene er rødlistet og beskyttet, etterlyser Hansen tiltak for å flytte dem fra Berlevåg sentrum.

Sammendraget er laget av ChatGPT og godkjent av Dagbladet. 

Anonymkode: bc598...67a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kort fortalt

Odd Vidar Hansen, kjøpmann ved Spar Berlevåg, beskriver en utfordrende situasjon med flere tusen krykkjer som har slått seg ned i tettstedet.

Fuglene har ført til problemer som nedskiting, lukt og støy, noe som påvirker både butikken og lokalsamfunnet.

Hansen har måttet stenge ventilasjonsanlegget i butikken på grunn av den sterke lukten, og han er bekymret for framtidig utvikling.

Til tross for at fuglene er rødlistet og beskyttet, etterlyser Hansen tiltak for å flytte dem fra Berlevåg sentrum.

Sammendraget er laget av ChatGPT og godkjent av Dagbladet. 

Dette er måker 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...