Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

?

Anonymkode: b46a0...28a

Videoannonse
Annonse
stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

?

Skulle tro det. 

AnonymBruker
Skrevet
stjernestøv skrev (49 minutter siden):

Skulle tro det. 

Ja.. lurer på om det er @Forumassistent som har kommet midlertidig inn i stedet? 

Forumassistent
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Ja.. lurer på om det er @Forumassistent som har kommet midlertidig inn i stedet? 

Hei

Ja, hun har ferie, så jeg er vikar. Jeg har tidligere (for mange år siden) vært forumansvarlig.

Forumassistent

AnonymBruker
Skrevet
Forumassistent skrev (På 17.6.2026 den 20.38):

Hei

Ja, hun har ferie, så jeg er vikar. Jeg har tidligere (for mange år siden) vært forumansvarlig.

Forumassistent

Er ikke det noe som det egentlig burde ha kommet en notis om her inne? At admin har ferie/er borte for en periode, og at det er deg vi nå må forholde oss til og ta kontakt med hvis det er noe? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Er ikke det noe som det egentlig burde ha kommet en notis om her inne? At admin har ferie/er borte for en periode, og at det er deg vi nå må forholde oss til og ta kontakt med hvis det er noe? 

Jeg er enig i dette🙂vanskelig og få takk i denne vikaren svarer aldri på noen spørsmål. 

Forumassistent
Skrevet

Hei

Hvis dere har spørsmål som ikke er besvart, beklager jeg det. Tag meg gjerne, så får jeg beskjed! Prøver å svare på alt jeg har fått opp. Hvordan Egmont gjør det med beskjed ut til brukerene har jeg dessverre ikke oversikt over.

Forumassistent

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...