stjernestøv Skrevet 17. juni Skrevet 17. juni AnonymBruker skrev (58 minutter siden): ? Anonymkode: b46a0...28a Skulle tro det. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. juni Skrevet 17. juni stjernestøv skrev (49 minutter siden): Skulle tro det. Ja.. lurer på om det er @Forumassistent som har kommet midlertidig inn i stedet? Anonymkode: b46a0...28a 1 Siter
Forumassistent Skrevet 17. juni Skrevet 17. juni AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ja.. lurer på om det er @Forumassistent som har kommet midlertidig inn i stedet? Anonymkode: b46a0...28a Hei Ja, hun har ferie, så jeg er vikar. Jeg har tidligere (for mange år siden) vært forumansvarlig. Forumassistent 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. juni Skrevet 22. juni Forumassistent skrev (På 17.6.2026 den 20.38): Hei Ja, hun har ferie, så jeg er vikar. Jeg har tidligere (for mange år siden) vært forumansvarlig. Forumassistent Er ikke det noe som det egentlig burde ha kommet en notis om her inne? At admin har ferie/er borte for en periode, og at det er deg vi nå må forholde oss til og ta kontakt med hvis det er noe? Anonymkode: b46a0...28a 0 Siter
Musikk Skrevet 22. juni Skrevet 22. juni AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Er ikke det noe som det egentlig burde ha kommet en notis om her inne? At admin har ferie/er borte for en periode, og at det er deg vi nå må forholde oss til og ta kontakt med hvis det er noe? Anonymkode: b46a0...28a Jeg er enig i dette🙂vanskelig og få takk i denne vikaren svarer aldri på noen spørsmål. 0 Siter
Forumassistent Skrevet 24. juni Skrevet 24. juni Hei Hvis dere har spørsmål som ikke er besvart, beklager jeg det. Tag meg gjerne, så får jeg beskjed! Prøver å svare på alt jeg har fått opp. Hvordan Egmont gjør det med beskjed ut til brukerene har jeg dessverre ikke oversikt over. Forumassistent 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.