Gå til innhold

En bra mann der ute?? En " rant"

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Finnes de? Jeg blir bare skuffet 100% av tiden. Og nei jeg dater ikke bare hotte menn. Helt vanlig menn har jeg " datet" eller snakket med. 

Veldig mange er bare ute etter sex. Noen sier de absolutt ikke er på sex jakt, men så viser det seg at de er det likevel. 

Mang serverer løgner. Så viser det seg de er i forhold. 

Noen driver rent gjøn med deg. Det er horribelt å være en kvinne som prøver å finne kjærligheten. Når du føler at tonen er god  og du dir dem din messenger eller snap, så begynner de å spørre. 

Liker du kos, er du kosete. Vil du se bilde av kroppen min? Kan jeg få se hele deg? Om ikke lenge begynner de å snakke om at de skal i dusjen. Vært på trening, helt svett. Så får du se bilde av dusjen. Så etterhvert kuken. Dette er et mønster som veldig mange menn på dating markedet har. Dusj- kanskje litt stripping- kuk. Eller kan jeg komme på besøk, kan vi møtes hos meg eller på kontoret mitt ( det er ingen der). 

Kan du fortelle om dine seksuelle fantasier, send meg bilder av hva du liker. Send meg bilde av trusen din. Jeg liker deg, skal vi dra på en reise sammen? 

Jeg er ikke bare ute etter sex, jeg lover det, jeg liker deg. 

Jeg tror jeg hater menn nå. Ikke fordi jeg ikke liker sex, men fordi de lyver så mye!  Nå ser jeg ikke menn lenger jeg ser bare peniser, peiser overalt. Utro sådanne Ingen som kan eller vil være forelsket lenger? Nyte hverandres selskap, gjøre ting sammen?  

Jeg tror nå at jeg venter med sex til jeg er gift og om ingen vil gifte seg med meg så blir jeg alene. 

Er kvinner som er på dating apper automatisk horer for menn? Som vil pule 100 menn på ett år? 

Anonymkode: 67e3a...49c

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...