psykedeliker Skrevet 28. juni Skrevet 28. juni ISW skrev (5 timer siden): Poenget mitt i denne tråden var at det er fuckboysene som henger igjen på Tinder og andre datingapper i lengre tid. I et liberalt demokrati er det lov å være en fuckboy. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. juni Skrevet 28. juni psykedeliker skrev (9 timer siden): I et liberalt demokrati er det lov å være en fuckboy. Det er det, og det er også lov styre unna dem som pesten. Anonymkode: 0135a...ddc 1 Siter
BrukerErHeltAnonym Skrevet 29. juni Skrevet 29. juni morsan skrev (På 27.6.2026 den 16.43): Herrejemini så lei jeg er den evinnelige kritikken av at kvinner har ønsker eller krav til en partner. Kvinner er «kravstore», så neimen ikke rart de forblir single, istedenfor å være mer åpne for flere typer menn. Mens hvis menn forblir single er også det kvinnenes feil. 🙄 Jeg tror ikke menn er så kravstore. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. juni Skrevet 30. juni BrukerErHeltAnonym skrev (19 timer siden): Jeg tror ikke menn er så kravstore. Menn er kravstore til hvem de vil ha som kjæreste, ikke hvem de ligger med. De fleste kvinner er kravstore. Jeg er ikke (ts). Men å ikke være kravstor inviterer visst mer problemer. Anonymkode: 67e3a...49c 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. juni Skrevet 30. juni AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Menn er kravstore til hvem de vil ha som kjæreste, ikke hvem de ligger med. De fleste kvinner er kravstore. Jeg er ikke (ts). Men å ikke være kravstor inviterer visst mer problemer. Anonymkode: 67e3a...49c Neida, det henger tett sammen hvem som er kjæreste og hvem en ligger med. Kvinner det er godt å ligge med er ofte de beste kjærester, så det kan gjelde ganske mange faktisk. Kravene er ikke all verden. Problemet er når menn mister riktig fokus. Det kan de lett gjøre, fordi det er så mange kvinner som er interessante, nettopp fordi de aller fleste er gode å ligge med. Menn er nokså umodne seksuelt, og det går ikke alltid over, så her må kvinner passe på og si klart i fra hvor han hører hjemme når behovet melder seg. Anonymkode: 89a1b...b58 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.