Gå til innhold

En bra mann der ute?? En " rant"

Anbefalte innlegg

psykedeliker
Skrevet
ISW skrev (5 timer siden):

Poenget mitt i denne tråden var at det er fuckboysene som henger igjen på Tinder og andre datingapper i lengre tid.

I et liberalt demokrati er det lov å være en fuckboy.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
psykedeliker skrev (9 timer siden):

I et liberalt demokrati er det lov å være en fuckboy.

Det er det, og det er også lov styre unna dem som pesten.

Anonymkode: 0135a...ddc

BrukerErHeltAnonym
Skrevet
morsan skrev (På 27.6.2026 den 16.43):

Herrejemini så lei jeg er den evinnelige kritikken av at kvinner har ønsker eller krav til en partner. Kvinner er «kravstore», så neimen ikke rart de forblir single, istedenfor å være mer åpne for flere typer menn. Mens hvis menn forblir single er også det kvinnenes feil. 🙄 

Jeg tror ikke menn er så kravstore.

AnonymBruker
Skrevet
BrukerErHeltAnonym skrev (19 timer siden):

Jeg tror ikke menn er så kravstore.

Menn er kravstore til hvem de vil ha som kjæreste, ikke hvem de ligger med. 

De fleste kvinner er kravstore. Jeg er ikke (ts). Men å ikke være kravstor inviterer visst mer problemer. 

Anonymkode: 67e3a...49c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Menn er kravstore til hvem de vil ha som kjæreste, ikke hvem de ligger med. 

De fleste kvinner er kravstore. Jeg er ikke (ts). Men å ikke være kravstor inviterer visst mer problemer. 

Anonymkode: 67e3a...49c

Neida, det henger tett sammen hvem som er kjæreste og hvem en ligger med. Kvinner det er godt å ligge med er ofte de beste kjærester, så det kan gjelde ganske mange faktisk. Kravene er ikke all verden. Problemet er når menn mister riktig fokus. Det kan de lett gjøre, fordi det er så mange kvinner som er interessante, nettopp fordi de aller fleste er gode å ligge med. Menn er nokså umodne seksuelt, og det går ikke alltid over, så her må kvinner passe på og si klart i fra hvor han hører hjemme når behovet melder seg. 

Anonymkode: 89a1b...b58

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...