Gå til innhold

Håper noen her inne kan hjelpe meg! :o)

Gjest Stormagen

Anbefalte innlegg

Gjest Stormagen

Hei!

Jeg er ei jente på 22 år som for 1 år siden ble mamma. Jeg er slank (1.70/57 kg), problemet mitt er den store magen min... Har egentlig aldri hatt stram mage, men særlig etter svangerskapet er magen blitt så svær, ser fortsatt gravid ut... (jeg overdriver ikke..) Dette "harmonerer" egentlig ikke helt med resten av kroppen min, jeg mener selv jeg er for tynn, samtidig som magen er for tykk. Jeg kan for eksempel ikke gå med litt trange topper, da ser det ut som om jeg er 4-5 mnd gravid....

Det jeg er ute etter er øvelser jeg kan gjøre for å få bort fett BARE på magen. Jeg tar 50 sit-ups hver kveld, men det er vel for lite? (startet for 2 uker siden.) Hva annet kan jeg gjøre?

Jeg blir kjempeglad hvis noen kan ta seg tid til å svare meg, på forhånd tusen takk! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Punktslanking er ikke mulig, fordi forbrenningen (og innlagring) av fett skjer etter et genetisk programmert mønster.

For å forbrenne fett bør du trene vekter og løpe/sykle kombinert med et bra kosthold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jadda

Punktslanking er ikke mulig, fordi forbrenningen (og innlagring) av fett skjer etter et genetisk programmert mønster.

For å forbrenne fett bør du trene vekter og løpe/sykle kombinert med et bra kosthold.

Jeg trener regelmessig på et helse studio.. Hvis du kommer deg på et og melder deg opp på noe som heter MRL ( mage rompe lår) så er det veldig effektivt på de områdene, men det tar sikkert tid før du vil merke no forskjell...men det er det med alt.

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...