Gjest vil opp i vekt! Skrevet 24. april 2002 Del Skrevet 24. april 2002 Virker dette? Jeg har akkurat startet med Semper Afi-Nutrin, tar 1,5 dl pulver blandet med 5 dl melk hver kveld. Når kan jeg forvente at vekten vil begynne å krype oppover? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest meg Skrevet 25. april 2002 Del Skrevet 25. april 2002 Jepp, det virker, men du må jo ta en del av det. Hjelper ikke med EN Semper om dagen. Du kan også prøve Fortimel eller Nutrdrink. Har prøvd både Afi-Nutrin, Semper, Fortimel og Fortifresh. Bare spør om det er noe du lurer på. *Klem 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tuss@ladden Skrevet 25. april 2002 Del Skrevet 25. april 2002 Hei. Hvor mye du bruker av slike næringstilskudd, tror jeg kommer ann på hvor mye energi du forbrenner pr dag. Dette er jo litt inviduelt. Du kan jo, i tilegg til det du alt bruker, tilføre maten du spiser Semper Energi. Dette pulvere skal hjelpe kroppen din til å ta opp energi fra maten du spiser. Om dette pulveret virker, vet jeg ikke. Skal liksom være smakløst, men jeg er veldig kresen og syns jeg kjente smak. Litt vanskelig jeg da;) Du kan også prøve Addera. Dette er også et semper produkt. Det er klar drikke i flere forskjellige smaker. Adderaen kan bli dyr i lengden, kr. 65 for 3x2 dl. Ta vare på kvitteringen, og få appotekeren til å skrive under, på alt av slike produkter du kjøper på appoteket. Dette kan du nemlig få dekket av trygdekontoret, om legen din mener du bør bruket det. Snakk med legen din. Ønsker deg lykke til, og håper du klarer dette lettere enn meg *nesten gitt opp*. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 25. april 2002 Del Skrevet 25. april 2002 Jepp, det virker, men du må jo ta en del av det. Hjelper ikke med EN Semper om dagen. Du kan også prøve Fortimel eller Nutrdrink. Har prøvd både Afi-Nutrin, Semper, Fortimel og Fortifresh. Bare spør om det er noe du lurer på. *Klem Hvor mange Fortimel måtte du spise for å legge på deg? Jeg har spist 3 pr dag i perioder men har ikke lagt på meg noe særlig. Har heller ikke spist så utrolig mye i de periodene heller da. Dessuten blir jeg steinhard i maven av det slik at jeg virkelig strever for å få gjort noe mer enn en gang i uka. Noen råd? Har prøvd linfrø, laktulose, svisker og grovt brød og grønnsaker. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sopp Skrevet 29. april 2002 Del Skrevet 29. april 2002 Hvor mange Fortimel måtte du spise for å legge på deg? Jeg har spist 3 pr dag i perioder men har ikke lagt på meg noe særlig. Har heller ikke spist så utrolig mye i de periodene heller da. Dessuten blir jeg steinhard i maven av det slik at jeg virkelig strever for å få gjort noe mer enn en gang i uka. Noen råd? Har prøvd linfrø, laktulose, svisker og grovt brød og grønnsaker. Det avhenger som tidligere skrevet her hvor mye energi kroppen din trenger. Men du må SELVFØLGELIG spise normalt i tillegg!! Spis fire faste måltider om dagen PLUSS Fortimel el. Det er ikke SÅ mye i en ernæringsdrikk slik at du kan basere hele dagsbehovet ditt på slike. 'Bare spør om det er mer du lurer på! *klem! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 29. april 2002 Del Skrevet 29. april 2002 Det avhenger som tidligere skrevet her hvor mye energi kroppen din trenger. Men du må SELVFØLGELIG spise normalt i tillegg!! Spis fire faste måltider om dagen PLUSS Fortimel el. Det er ikke SÅ mye i en ernæringsdrikk slik at du kan basere hele dagsbehovet ditt på slike. 'Bare spør om det er mer du lurer på! *klem! Jeg har fått anbefalt å spise proteinpulver ved siden av Fortimel og mat? Vil jeg legge på av det eller blir det litt smør på flesk med både ernærings- og proteinpulver? Det er helt håpløst å få opp vekten selv om jeg spiser. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sopp Skrevet 1. mai 2002 Del Skrevet 1. mai 2002 Jeg har fått anbefalt å spise proteinpulver ved siden av Fortimel og mat? Vil jeg legge på av det eller blir det litt smør på flesk med både ernærings- og proteinpulver? Det er helt håpløst å få opp vekten selv om jeg spiser. Tror du godt kan ta begge deler. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PecMan Skrevet 24. mai 2002 Del Skrevet 24. mai 2002 Jeg har fått anbefalt å spise proteinpulver ved siden av Fortimel og mat? Vil jeg legge på av det eller blir det litt smør på flesk med både ernærings- og proteinpulver? Det er helt håpløst å få opp vekten selv om jeg spiser. Det er flott å spe på med proteinpulver, men aller best viss ein prøver å trene litt vekter samtidig. Kroppen treng protein (aminosyrer) for å bygge musklar, og det er mykje sunnare enn å berre legge på seg fett. Eit anna alternativ kan jo vere å prøve såkalla weight gainer pulver, som ein får kjøpt på helsekosten. Veldig mykje kaloriar (ca 500 med ein dose blanda i 3 dl melk), og det smakar som milkshake (dvs. godt !). Nokre slike kvar dag spedd på det vanlige kostholdet ditt burde gjere susen! Håpar du lykkast med å gå opp i vekt! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.