AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden nachnoo skrev (17 timer siden): Du har rett. Det var ikke særlig smart skrevet av meg. Det er vanskelig å være presis, men noe slikt som at du er utskrevet, bor hjemme og i hovedsak klarer dagliglivets oppgaver som å stelle deg selv, lage deg mat, handle osv. Da har jeg aldri vært syk. Har likevel fått to hardcore diagnoser. Anonymkode: b0af7...97d 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Jeg har hatt kognitiv svikt. Det begynner å bli bedre. Slitt i noen år. Kanskje depresjon, kanskje angst Helt sikkert insomni. Har begynt å sove normalt, føler søvnen er dyp og våkner søvnig vil sove mer. Helt sikker dette er hovedgrunnen til at jeg hadde kognitiv svikt. Ønsker å finne grunnen til insomnien, slik at jeg kan forhindre det fra å skje igjen. Anonymkode: b0af7...97d 0 Siter
Ikkeanonymnok Skrevet 16 minutter siden Skrevet 16 minutter siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Da har jeg aldri vært syk. Har likevel fått to hardcore diagnoser. Anonymkode: b0af7...97d Tipper han svarte ut i fra Glitters forutsetninger og ikke dine. 0 Siter
Vhanja Skrevet 13 minutter siden Skrevet 13 minutter siden Glitter skrev (4 timer siden): Dette skjønte jeg ikke bærer av. 😅 Jeg har mastergrad og forsto absolutt ingenting da jeg så det første gang. 😅 0 Siter
Glitter Skrevet 10 minutter siden Forfatter Skrevet 10 minutter siden Vhanja skrev (3 minutter siden): Jeg har mastergrad og forsto absolutt ingenting da jeg så det første gang. 😅 Det var en trøst. Haha. 😅 Virker sarkastisk ser jeg, men ikke ment sånn. 0 Siter
Vhanja Skrevet 8 minutter siden Skrevet 8 minutter siden Glitter skrev (1 minutt siden): Det var en trøst. Haha. 😅 Virker sarkastisk ser jeg, men ikke ment sånn. Neida, skjønner det. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 7 minutter siden Skrevet 7 minutter siden Ikkeanonymnok skrev (8 minutter siden): Tipper han svarte ut i fra Glitters forutsetninger og ikke dine. En definisjon er en definisjon. Anonymkode: b0af7...97d 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.