AnonymBruker Skrevet 26. juni Skrevet 26. juni nachnoo skrev (17 timer siden): Du har rett. Det var ikke særlig smart skrevet av meg. Det er vanskelig å være presis, men noe slikt som at du er utskrevet, bor hjemme og i hovedsak klarer dagliglivets oppgaver som å stelle deg selv, lage deg mat, handle osv. Da har jeg aldri vært syk. Har likevel fått to hardcore diagnoser. Anonymkode: b0af7...97d 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. juni Skrevet 26. juni Jeg har hatt kognitiv svikt. Det begynner å bli bedre. Slitt i noen år. Kanskje depresjon, kanskje angst Helt sikkert insomni. Har begynt å sove normalt, føler søvnen er dyp og våkner søvnig vil sove mer. Helt sikker dette er hovedgrunnen til at jeg hadde kognitiv svikt. Ønsker å finne grunnen til insomnien, slik at jeg kan forhindre det fra å skje igjen. Anonymkode: b0af7...97d 0 Siter
Ikkeanonymnok Skrevet 26. juni Skrevet 26. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Da har jeg aldri vært syk. Har likevel fått to hardcore diagnoser. Anonymkode: b0af7...97d Tipper han svarte ut i fra Glitters forutsetninger og ikke dine. 0 Siter
Vhanja Skrevet 26. juni Skrevet 26. juni Glitter skrev (4 timer siden): Dette skjønte jeg ikke bærer av. 😅 Jeg har mastergrad og forsto absolutt ingenting da jeg så det første gang. 😅 0 Siter
Glitter Skrevet 26. juni Forfatter Skrevet 26. juni Vhanja skrev (3 minutter siden): Jeg har mastergrad og forsto absolutt ingenting da jeg så det første gang. 😅 Det var en trøst. Haha. 😅 Virker sarkastisk ser jeg, men ikke ment sånn. 0 Siter
Vhanja Skrevet 26. juni Skrevet 26. juni Glitter skrev (1 minutt siden): Det var en trøst. Haha. 😅 Virker sarkastisk ser jeg, men ikke ment sånn. Neida, skjønner det. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. juni Skrevet 26. juni Ikkeanonymnok skrev (8 minutter siden): Tipper han svarte ut i fra Glitters forutsetninger og ikke dine. En definisjon er en definisjon. Anonymkode: b0af7...97d 0 Siter
Ikkeanonymnok Skrevet 26. juni Skrevet 26. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): En definisjon er en definisjon. Anonymkode: b0af7...97d Definisjonen av frisk for en kronisk syk person er ikke det samme som definisjonen av frisk for en normalt frisk person med influensa. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. juni Skrevet 26. juni Ikkeanonymnok skrev (34 minutter siden): Definisjonen av frisk for en kronisk syk person er ikke det samme som definisjonen av frisk for en normalt frisk person med influensa. Ja det du sier har ingenting med saken å gjøre. Anonymkode: b0af7...97d 0 Siter
Worrisome_plenty Skrevet 26. juni Skrevet 26. juni Hvis det er slik at AP gir kognitivt svikt, så synes jeg det er dårlig av psykiatrien å ikke fortelle om det. Nachnoo gadd heller ikke svare. Dette er jo viktig info. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. juni Skrevet 26. juni Jeg er forresten rimelig sikker på at min kognitive svikt skyldes AP. Syns det er kjipt ingen lege gadd engang høre på meg. Tok siste AP over ett år siden. Begynner å bli megvselv igjen. Er masse info om dette på nett. Anonymkode: b0af7...97d 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. juni Skrevet 26. juni Worrisome_plenty skrev (1 time siden): Hvis det er slik at AP gir kognitivt svikt, så synes jeg det er dårlig av psykiatrien å ikke fortelle om det. Nachnoo gadd heller ikke svare. Dette er jo viktig info. AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg er forresten rimelig sikker på at min kognitive svikt skyldes AP. Syns det er kjipt ingen lege gadd engang høre på meg. Tok siste AP over ett år siden. Begynner å bli megvselv igjen. Er masse info om dette på nett. Anonymkode: b0af7...97d Jeg er ganske sikker på at Nachnoo har svart mange ganger at det er større sannsynlighet for at sykdommen i seg selv skaper kognitiv svikt. Anonymkode: d5e89...5a1 0 Siter
Vendi Skrevet 26. juni Skrevet 26. juni (endret) Jeg vil si at jeg har mild kognitiv svikt pga bruk av AP. Har også snakket med fastlegen om det i dag. Men for tida vil jeg heller ha det sånn i stedet for å ha psykosesymptomer som f.eks paranoia. Har nylig vært gjennom en liten runde med det, og det er ikke moro. Det blir altså for meg en avveining mellom to onder. (Men mulig jeg har kognitiv svikt pga sykdommen også, hvem vet) Endret 26. juni av Vendi 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.