Gå til innhold

Finnes det psykiske lidelser som har lav og høy status hos psykiatere/psykologer?


Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

På den måten at terapeut helst vil jobbe med den og den lidelsen og ikke med en annen?

Anonymkode: aa147...36d

Videoannonse
Annonse
UtakknemligDiva
Skrevet

DET vet jeg ikke. Men de har kanskje enkelte de liker bedre å ha som pasient enn andre. Noen er sikkert gørr kjedelige å høre på, andre har interessante fortellinger. 

AnonymBruker
Skrevet
UtakknemligDiva skrev (2 minutter siden):

DET vet jeg ikke. Men de har kanskje enkelte de liker bedre å ha som pasient enn andre. Noen er sikkert gørr kjedelige å høre på, andre har interessante fortellinger. 

Ja, det har de helt garantert! Jeg har alltid mye angst for å være den de liker minst!

Anonymkode: aa147...36d

UtakknemligDiva
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Ja, det har de helt garantert! Jeg har alltid mye angst for å være den de liker minst!

Anonymkode: aa147...36d

dette er bare katastrofetenking, og selvopptatthet. «Tenk om JEG er den verste» «tenk om JEG…» Noen må vel være minstefavoritt. Men hele tiden jeg har tenkt at jeg må være den minst hva-som-helst så har jeg alltid blitt overrasket når jeg har hørt andre snakke og det er faktisk andre som er mindre likt. Men nå er ikke jeg der at jeg blir så misslikt

Skrevet
UtakknemligDiva skrev (4 minutter siden):

dette er bare katastrofetenking, og selvopptatthet. «Tenk om JEG er den verste» «tenk om JEG…» Noen må vel være minstefavoritt. Men hele tiden jeg har tenkt at jeg må være den minst hva-som-helst så har jeg alltid blitt overrasket når jeg har hørt andre snakke og det er faktisk andre som er mindre likt. Men nå er ikke jeg der at jeg blir så misslikt

Men hvordan vet du med sikkerhet at du ikke blir mislikt?

Anonymkode: aa147...36d

UtakknemligDiva
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Men hvordan vet du med sikkerhet at du ikke blir mislikt?

Anonymkode: aa147...36d

Vet ikke, men hvorfor skal jeg tro at jeg blir det? tror jeg hadde merket det om mange mislikte meg. Er nok noen som misliker meg, noen av dem av og til, noen liker meg nok ikke generelt men jeg vet hvorfor og de liker ikke meg heller. Et eksempel er sånne som tror de kan kommentere og bare si meningene sine hele tiden. De skal kritisere alle andre, men skal ikke ta noe selv. Når de ender opp med å bli uvenn med alle så er det faktisk de det er noe med

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...