Gå til innhold

Finnes det psykiske lidelser som har lav og høy status hos psykiatere/psykologer?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det var da veldig til utspørring....

Anonymkode: 00682...5fb

Videoannonse
Annonse
  • Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• AnonymBruker

29

• nachnoo

13

• UtakknemligDiva

3

Mest aktive i denne tråden

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Hva mener du med å komme i gang? Som at de ikke snakker den første timen, eller det første halvåret? 

Og hvordan arter det seg, snakket de litt, bare ikke om viktige ting, eller et det full blokkering i snakketøyet? 

Anonymkode: 6f370...7ca

Ikke meg du spør. Men jeg har vært den stille pasienten i den andre stolen. Jeg snakket kun når hun spurte meg, og svarte da kort,  veldig kort. Snakket aldri fritt. Mitt første møte med psykiatrien som meget innesluttet/undertrykket/privat person (alvorlig dep.)

Anonymkode: aa147...36d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ikke meg du spør. Men jeg har vært den stille pasienten i den andre stolen. Jeg snakket kun når hun spurte meg, og svarte da kort,  veldig kort. Snakket aldri fritt. Mitt første møte med psykiatrien som meget innesluttet/undertrykket/privat person (alvorlig dep.)

Hvor lang tid tok det før du klarte å snakke? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Hvor lang tid tok det før du klarte å snakke? 

Jeg har gått i 3 terapiløp. 1. Ekstremt krevende. 2. Krevende 3. Vanskelig. Jeg har så mange indre konflikter med meg; feks" det kjennes litt godt å sette ord på disse følelsene" versus " dette burde du kunne klare deg uten! Kvinn deg opp og skjerp deg. Etter å ha lagt til Lamictal til Litium sitter ordene litt løsere. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Ikke meg du spør men borderline og ruslidelser. 

Deg igjen ja. Dette er DIN mening. Det er INGEN annen diagnose enn borderline som det er lagd så mange forskjellige behandlingsformer for så ikke kom å si at dere ikke får hjelp. Du får kanskje bare ikke akkurat den hjelpen du selv vil ha.

Anonymkode: ab06d...da8

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...