AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Ikkeanonymnok skrev (24 minutter siden): Jeg får de timene i uken med kommunen. Har fysioterapi ukentlig og fastlege månedlig pluss ekstra ved behov. Kan ikke klage på oppfølgingen jeg får sånn sett. Mange andre får mindre enn meg. Hva slags hjelp får du av de i kommunen 2 ganger i uken? Anonymkode: c3da2...04f 0 Siter
Ikkeanonymnok Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Havfruen skrev (Akkurat nå): Ja, jeg har råd til time annenhver uke. Skulle ideelt hatt et par timer i uka. Hvordan har du det akkurat i dag? Kan du supplere med time med kommunen? Akkurat i dag er det bedre enn i går fordi jeg har møtt kommunen som har hatt ferie en uke. Men det er forvirrende og slitsomt for hele kroppen gjør vondt fordi jeg ikke klarer å slappe av og være i ro, hjernen føles som sirup samtidig som den spilles i fortfilm og alt blir bare et jag etter neste ting å fylle tiden med. Jeg ser nesten fram til jeg kræsjer, jeg vet det kommer, det gjør det alltid. Men men, i dag har jeg hvertfall fått tømt meg litt til kommunen. 0 Siter
Ikkeanonymnok Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hva slags hjelp får du av de i kommunen 2 ganger i uken? Anonymkode: c3da2...04f Vi prater. 0 Siter
krøll9 Skrevet 34 minutter siden Skrevet 34 minutter siden (endret) Nei. Gikk lei hele greia før ordentlig behandling noensinne kom i gang. Hadde jeg vært avhengig av psykiatrien for å klare meg, hadde jeg vært borte nå. Aldri fått behandlingen vært av og på poliklinikk i hvert fall 4 år. Unntak for seks år siden, men det var til gjengjeld akutt innleggelse. Hadde med en viss overveiende sannsynlighet vært borte om jeg faktisk hadde klart å rømme fra innleggelse slik jeg var da😵💫 Men det var så å si en annen person. På sett og vis er jeg nå avhengig av psykiatrien i form av å være "hekta" på å lære mer, selvfølgelig litt sånn for å skjønne hva søren som skjedde med meg selv,men videre fordi det er et ufattelig spennende felt. Min historie er ikke kjedelig men langt mindre fascinerende enn mange andre menneskers historier og psyke. Endret 34 minutter siden av krøll9 0 Siter
Havfruen Skrevet 12 minutter siden Skrevet 12 minutter siden krøll9 skrev (21 minutter siden): Nei. Gikk lei hele greia før ordentlig behandling noensinne kom i gang. Hadde jeg vært avhengig av psykiatrien for å klare meg, hadde jeg vært borte nå. Aldri fått behandlingen vært av og på poliklinikk i hvert fall 4 år. Unntak for seks år siden, men det var til gjengjeld akutt innleggelse. Hadde med en viss overveiende sannsynlighet vært borte om jeg faktisk hadde klart å rømme fra innleggelse slik jeg var da😵💫 Men det var så å si en annen person. På sett og vis er jeg nå avhengig av psykiatrien i form av å være "hekta" på å lære mer, selvfølgelig litt sånn for å skjønne hva søren som skjedde med meg selv,men videre fordi det er et ufattelig spennende felt. Min historie er ikke kjedelig men langt mindre fascinerende enn mange andre menneskers historier og psyke. Kan jeg spørre hvilken sykdom/lidelse du har? Enig i at psykologi er et spennende felt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.