Gå til innhold

Hva ville du gjort her?

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet

Skal til psykiater om fjorten dager, jeg har ikke spurt om det for vernepleier sa i går at hun skulle komme da. Fikk beskjed i dag om det, burde jeg avlyse? Sa ikke et ord i går om noe åndelig og har ikke tenkt til det heller, det er jo ikke psykiatri. Men hva om han spør om noe? Jeg lyver ikke men kan jo si jeg ikke vil snakke om det? Har forstått nå at det var feil å blande psykiatri inn i det og psykiateren pleier jeg å snakke med medisin om, har jo ikke behov for det. Skulle jo egentlig ikke hatt oppfølging i sommer men det har jeg altså nå og jeg forstår det ikke helt, men det går jo inn et øret hos meg og ut begge :) 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kan du ikke bare si det til dem som du skriver det her? 

Anonymkode: 3684f...eac

Ikkeanonymnok
Skrevet

Du har flere ganger tidligere uttrykt at psykiateren er vanskelig å få tak i (eller lignende). Og nå når de har satt opp en time så vurderer du å avlyse? 

Jeg synes du skal beholde den timen, møte opp og ta det derfra. De hadde ikke gitt deg oppfølging verken med psykiateren eller vernepleieren i sommer dersom de mente det var helt bortkastet. Ta imot den hjelpen du får tilbud om.

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Kan du ikke bare si det til dem som du skriver det her? 

Anonymkode: 3684f...eac

Jo det kan jeg jo og håpe at de aksepterer det, at det ikke er psykiatri. 

stjernestøv
Skrevet
Ikkeanonymnok skrev (4 minutter siden):

Du har flere ganger tidligere uttrykt at psykiateren er vanskelig å få tak i (eller lignende). Og nå når de har satt opp en time så vurderer du å avlyse? 

Jeg synes du skal beholde den timen, møte opp og ta det derfra. De hadde ikke gitt deg oppfølging verken med psykiateren eller vernepleieren i sommer dersom de mente det var helt bortkastet. Ta imot den hjelpen du får tilbud om.

Nei han er ikke vanskelig å få tak i, bare snakker ikke med han så mye og det er jo mitt valg og har vært mitt valg. 

Ja får se om jeg bare møter opp da og tar det derfra, har nå litt tid å tenke på det. Skulle jo få en vurdering til høsten men kan jo snakke om andre ting i hverdagen som opptar meg. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...