stjernestøv Skrevet 1 time siden Forfatter Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg tror det viktigste for deg er om du aksepterer sykdommen din. Selv om du har en sykdom, så ER du ikke sykdommen din, du er stjernestøv med alle de fine sider som stjernestøv har det står ikke schisoaffektiv i panna di vettu Anonymkode: 984cc...68d Jo takk Nei det gjør jo ikke det men føler ikke den diagnosen stemmer helt men jeg er ingen psykiater, ja jeg er bare meg men det er ikke noe godt stempel med psykoselidelse. Er i hvertfall glad de fleste ikke vet om det, tror ikke de vet hva det innebærer en gang. Det finnes fordommer mot galne folk, det er bare å åpne øyne og ører å høre på hva folk sier. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden stjernestøv skrev (Akkurat nå): Jo takk Nei det gjør jo ikke det men føler ikke den diagnosen stemmer helt men jeg er ingen psykiater, ja jeg er bare meg men det er ikke noe godt stempel med psykoselidelse. Er i hvertfall glad de fleste ikke vet om det, tror ikke de vet hva det innebærer en gang. Det finnes fordommer mot galne folk, det er bare å åpne øyne og ører å høre på hva folk sier. Det er du som stempler deg selv og skulle det være noen som gjør det, så drit i dem Anonymkode: 984cc...68d 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er du som stempler deg selv og skulle det være noen som gjør det, så drit i dem Anonymkode: 984cc...68d Synes du forresten at andre med samme diagnose som deg er galne (dine ord)? Anonymkode: 984cc...68d 0 Siter
stjernestøv Skrevet 1 time siden Forfatter Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Synes du forresten at andre med samme diagnose som deg er galne (dine ord)? Anonymkode: 984cc...68d Nei ikke galne men de sliter seg gjennom livet, det har jeg gjort og for det meste. Jeg ser ikke på folk som galne, det har jeg hørt fra min far og bestemor. Tenke seg til at jeg ble det uten at de visste det. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 1 time siden Forfatter Skrevet 1 time siden Men ting er som der er og det må jeg bare akseptere, leve i nuet og gjøre det beste ut av det. Slippe kontroll på alt jeg ikke kan ha kontroll over, let it be let it be. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.