Gå til innhold

Hva ville du gjort her?

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg tror det viktigste for deg er om du aksepterer sykdommen din. Selv om du har en sykdom, så ER du ikke sykdommen din, du er stjernestøv med alle de fine sider som stjernestøv har :) det står ikke schisoaffektiv i panna di vettu :) 

Anonymkode: 984cc...68d

Jo takk :) Nei det gjør jo ikke det men føler ikke den diagnosen stemmer helt men jeg er ingen psykiater, ja jeg er bare meg men det er ikke noe godt stempel med psykoselidelse. Er i hvertfall glad de fleste ikke vet om det, tror ikke de vet hva det innebærer en gang. Det finnes fordommer mot galne folk, det er bare å åpne øyne og ører å høre på hva folk sier. 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
stjernestøv skrev (Akkurat nå):

Jo takk :) Nei det gjør jo ikke det men føler ikke den diagnosen stemmer helt men jeg er ingen psykiater, ja jeg er bare meg men det er ikke noe godt stempel med psykoselidelse. Er i hvertfall glad de fleste ikke vet om det, tror ikke de vet hva det innebærer en gang. Det finnes fordommer mot galne folk, det er bare å åpne øyne og ører å høre på hva folk sier. 

Det er du som stempler deg selv :) og skulle det være noen som gjør det, så drit i dem :) 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er du som stempler deg selv :) og skulle det være noen som gjør det, så drit i dem :) 

Synes du forresten at andre med samme diagnose som deg er galne (dine ord)? 

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Synes du forresten at andre med samme diagnose som deg er galne (dine ord)? 

Nei ikke galne men de sliter seg gjennom livet, det har jeg gjort og for det meste. Jeg ser ikke på folk som galne, det har jeg hørt fra min far og bestemor. Tenke seg til at jeg ble det uten at de visste det. 

stjernestøv
Skrevet

Men ting er som der er og det må jeg bare akseptere, leve i nuet og gjøre det beste ut av det. Slippe kontroll på alt jeg ikke kan ha kontroll over, let it be let it be. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...