Gå til innhold

Jeg har sveket sønnen min

Anbefalte innlegg

Skrevet
Lady HM skrev (8 timer siden):

Grunnen til at jeg finner den informasjonen relevant, er jo fordi det forklarer hvorfor sønnen din reagerer så negativt til at du fortalte faren hans det - og det er jo åpenbart en grunn til at han reagerer, siden han kan regne med å få bank? 

Det hadde vært en helt annen situasjon hvis du og faren hadde et harmonisk ekteskap! Da bør en voksen sønn forstå at foreldrene kommuniserer om slike ting.

Og jeg har ikke skyldt på deg for noe av volden!

Han står ikke i noen fare for å bli utsatt for vold av faren i dag. Det er mange år siden det skjedde nå.

Men det er klart at det kan sitte en frykt igjen i sønnen min som gjør at han reagerte slik han gjorde. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Musikk skrev (6 timer siden):

Ja, dette kan skje med oss alle håper din sønn forstår det🙂ordner seg nok alt. 

Han tenker ikke at dette kan skje andre. Han føler seg som en idiot, at han burde skjønt hva dette dreide seg om og sjekket summen før han betalte.

Jeg har snakket med han om akkurat dette, sagt til ham at han er et tilfeldig offer. Hvis han ikke hadde vært i baren den kvelden ville det skjedd med en annen person. Og han var heller sikkert ikke den eneste som ble lurt.

Det har gått utover selvtilliten hans. Han sier at han har følt seg som et ganske oppegående menneske med hodet på rett plass. Nå er det liksom ikke noe igjen av den staute karen. Det kommer forhåpentligvis til å bli bedre. Det er enda ferskt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...