AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Min forrige behandler opplevde jeg kontrollerende og nedlatende. Anonymkode: b3f02...06e 0 Siter
Glitter Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Ja. Ble manipulert til å skrive under på frivillig tvang hver tredje uke. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 32 minutter siden Skrevet 32 minutter siden Glitter skrev (33 minutter siden): Ja. Ble manipulert til å skrive under på frivillig tvang hver tredje uke. Hva er frivillig tvang? Anonymkode: df273...643 1 Siter
Glitter Skrevet 30 minutter siden Skrevet 30 minutter siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva er frivillig tvang? Anonymkode: df273...643 Det er å skrive under på et papir om at de neste tre ukene er en underlagt rammene som er under vanlig tvangsinnleggelse. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25 minutter siden Skrevet 25 minutter siden Glitter skrev (4 minutter siden): Det er å skrive under på et papir om at de neste tre ukene er en underlagt rammene som er under vanlig tvangsinnleggelse. Men hvorfor ble det gjort på den måten da? Kunne de ikke like gjerne fatte et vedtak om tvang? Anonymkode: df273...643 0 Siter
Glitter Skrevet 23 minutter siden Skrevet 23 minutter siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men hvorfor ble det gjort på den måten da? Kunne de ikke like gjerne fatte et vedtak om tvang? Anonymkode: df273...643 Det vet jeg faktisk ikke hvorfor. De truet med vanlig tvang hvis jeg ikke skrev under. Vet ikke om de gjorde ting etter boka. Har ikke vært borti det siden. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 18 minutter siden Skrevet 18 minutter siden Ja en var veldig kontrollerende og skulle bestemme alt, hadde veldig respekt for han. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.