Gå til innhold

Har du noen gang hatt en behandler som du erfarer som kontrollerende?

Anbefalte innlegg

Skrevet
psykedeliker skrev (5 timer siden):

Så klart, men da løser man ikke problemet.

Hvis det hadde forblitt et problem, så hadde det vært noe annet. Men som jeg skrev, så ga han seg etter en stund. Har klaget på helsepersonell tidligere, men da har det vært mer alvorlig ting jeg har klaget på. Har da også fått medhold av statsforvalteren (det ble en tilsynsak)

Selv synes jeg det er viktig å klage når det virkelig er noe å klage på. Har en tro på at hvis en stadig klager på ting og da også mindre alvorlige ting, så blir en tilslutt ikke tatt alvorlig. Det er også viktig ovenfor meg selv, det og ikke klage på alt. Tror det er nedbrytende. 

Det er for meg en stor forskjell i å svare i en tråd her og det å klage på noen i det virkelige liv. Der ligger lista vesentlig høyere.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...