Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Grendel
Skrevet

Jeg har ikke rapportert den, men nan kan lure på om det er en ekte sak eller en KI- hallusinasjon. 

Jeg er i alle fall ganske sikkert på at nevrologen Garren Ree ikke eksisterer. De eneste treffene på navnet er denne samme saken som er postet på DOL og Kvinneguiden.

AnonymBruker
Skrevet

Rapportering og sletting bør uansett diskuteres asap

Anonymkode: 23508...749

AnonymBruker
Skrevet
On 7/3/2026 at 3:04 PM, Grendel said:

Jeg er i alle fall ganske sikkert på at nevrologen Garren Ree ikke eksisterer. 

Er nok Professor Geraint Rees (han er ekte)

On 7/3/2026 at 3:04 PM, Grendel said:

Jeg har ikke rapportert den, men nan kan lure på om det er en ekte sak eller en KI- hallusinasjon. 

https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/21474316/

Trådstarteren har nok misforstått hvis han tror vi ikke har noe å frykte, det er definitivt alt for lite frykt og alt for mye hylling av "fremskritt" i Norge, rent objektivt sett. Resten av verden er et sted full av ondskap, men i vår beskyttede lille krok er det for fjernt for oss for å forstå. Folk som f.eks må bo i muslimske land ta Iran f.eks, de vet godt hvordan Islam virkelig er. De fykter Islam hver dag. Vi derimot meh Islam er berikende og flott for se naboen min er muslim og har ikke kastet meg fra hustaket fordi jeg er homofil (enda) så ingenting å frykte her, bare dumme høyrevridde folk som tror det!

Anonymkode: 9e0f9...d39

Skrevet

Det Grendel sier stemmer. Ett raskt søk ga ikke noe informasjon om denne personen, og da det ikke lå ved noen lenke ble den derfor slettet. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...