Gå til innhold

Hvorfor har jeg inntrykk av at det eneste psykiatrien er opptatt av er at du ikke skal være suicidal?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Altså man kan gå i fra å være glad av og til og deprimert av og til til en flat robot som ikke har en eneste kreativ tanke og da er de fornøyd. Bra du har null kreative tanker!. Hva med glede da? De sier glede er noe man skaper selv men nien medisiner gjør der faktisk direkte umulig å ha noe skaperglede og tar ideene fra deg. Jeg begynte på en medisiner som er sånn. Nå var jeg et kreativt og glad menneske før. I dag en robot, uten ekte glede, ute. Ideer, uten lyst og de er veldig fornøyde med seg selv. Bryr seg ikke om heg er glad, bare de fikk vekk selvmordstanker. 

Er jo sikkert det eneste det går ann å tilby, men jeg er ikke meg selv lenger og jeg liker det ikke. 

Anonymkode: 57803...a2b

Videoannonse
Annonse
stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Altså man kan gå i fra å være glad av og til og deprimert av og til til en flat robot som ikke har en eneste kreativ tanke og da er de fornøyd. Bra du har null kreative tanker!. Hva med glede da? De sier glede er noe man skaper selv men nien medisiner gjør der faktisk direkte umulig å ha noe skaperglede og tar ideene fra deg. Jeg begynte på en medisiner som er sånn. Nå var jeg et kreativt og glad menneske før. I dag en robot, uten ekte glede, ute. Ideer, uten lyst og de er veldig fornøyde med seg selv. Bryr seg ikke om heg er glad, bare de fikk vekk selvmordstanker. 

Er jo sikkert det eneste det går ann å tilby, men jeg er ikke meg selv lenger og jeg liker det ikke. 

Ja alt skaper man selv, sier de det i psykiatrien og? De er fornøyd så lenge hovedproblemet er borte har jeg inntrykk av. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kan jeg spørre om diagnose og hvilken medisin du bruker? Psykiater ønsker at du skal bli frisk fra selvmordstankene så det ikke er fare for liv. 

Anonymkode: 06120...789

Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Kan jeg spørre om diagnose og hvilken medisin du bruker? Psykiater ønsker at du skal bli frisk fra selvmordstankene så det ikke er fare for liv. 

Anonymkode: 06120...789

Vet ikke hva en psykiater ønsker. Men det er vel det som er deres jobb. 

Skrevet
stjernestøv skrev (1 time siden):

Ja alt skaper man selv, sier de det i psykiatrien og? De er fornøyd så lenge hovedproblemet er borte har jeg inntrykk av. 

Nei, man skaper ikke ALT selv. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Vet ikke hva en psykiater ønsker. Men det er vel det som er deres jobb. 

Dette er ikke svar på spørsmålet som ble stilt.

Skrevet

Fordi du generaliserer ut fra kun din egen opplevelse.

Skrevet

Når suicidalitet er en aktuell utfordring, blir fokus på dette fordi det er umulig å gjøre noe med alt det andre pasienten sliter med dersom pasienten tar livet sitt. Når man stabilt har fått suicidaliteten under kontroll, er tiden inne for å ta for seg alt det andre.

Skrevet
psykedeliker skrev (33 minutter siden):

Dette er ikke svar på spørsmålet som ble stilt.

Stemmer, jeg ønsker ikke å utdype er svar på spørsmålet. 

Skrevet
nachnoo skrev (28 minutter siden):

Når suicidalitet er en aktuell utfordring, blir fokus på dette fordi det er umulig å gjøre noe med alt det andre pasienten sliter med dersom pasienten tar livet sitt. Når man stabilt har fått suicidaliteten under kontroll, er tiden inne for å ta for seg alt det andre.

Skjønner.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...