AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden psykedeliker skrev (3 minutter siden): Hvorfor ikke? Jeg kunne ha prøvd. Kanskje. Men ikke jeg spesifikt, men tenkte det sikkert finnes de som ikke vil ha. Jeg har vært sånn, kunne tenkt meg å prøve og har prøvd. Det rare er at jeg er faktisk veldig lett å snakke med og jeg har ofte fått høre at jeg er sosialt flink, at jeg er likt etc. Og jeg er stortsett glad i folk selv. Men det å ha en gruppe venner har jeg ikke hatt siden barneskolen nå er jeg i femtiåra, det er faktisk skummelt og jeg er sikker på jeg vil rote det til til slutt. Jeg vet ikke hvordan man nærmer seg vennskap, det hele virker så intimt. Får en rar " dette er for intimt" følelse. I tillegg tilnat det er fare for at jeg skravler for mye om problemer. Hadde dog vært gøy å dra ut på byen, oppleve noe med en vennegjeng. Kankje på quiz, eller dra på spilloteket spille spill. Ser alltid på sånne grupper og ønsker det kunne vært meg. Anonymkode: 57803...a2b 0 Siter
psykedeliker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Får en rar " dette er for intimt" følelse. Da må du begynne med å ta kontroll over den følelsen. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Kan legge til at slike mennesker som sitter i vennegrupper og ler og har det koselig, de virker så annerledes enn jeg. De er penere og mer velstelt. Har ofte tenkt på hvor mye tid de må bruke for å få håret så perfekt. Slanke vakre mennesker, ikke rare som jeg. Jeg er ikke A4 og sier ikke bare A4 ting. Ønsker en uperfekt vennegruppe, som tør være sin ikke A4 selve. Hvor finner jeg sånne? Til og med folk på dps var A4. Lol Anonymkode: 57803...a2b 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.