AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Jeg angrer på at jeg var så desperat etter bekreftelse at jeg la meg etter alskens mannfolk på byen. Tenker det ble ca 30 ulike sexpartnere fra alder 15-17. Føler meg , midtveis i livet, enda skitten. Gjort er gjort, men angrer veldig! Anonymkode: faed9...95b 0 Siter
psykedeliker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Det er bedre å angre på ting man har gjort, enn å angre på ting man ikke gjorde den gangen man hadde muligheten. 2 Siter
AnonymBruker Skrevet 59 minutter siden Skrevet 59 minutter siden psykedeliker skrev (8 minutter siden): Det er bedre å angre på ting man har gjort, enn å angre på ting man ikke gjorde den gangen man hadde muligheten. Ikke enig. Det vondeste er å angre på det man har gjort feil. Anonymkode: e9452...8f4 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 57 minutter siden Skrevet 57 minutter siden psykedeliker skrev (10 minutter siden): Det er bedre å angre på ting man har gjort, enn å angre på ting man ikke gjorde den gangen man hadde muligheten. Spørs kanskje hva det gjelder😉 Anonymkode: faed9...95b 1 Siter
psykedeliker Skrevet 42 minutter siden Skrevet 42 minutter siden (endret) AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Spørs kanskje hva det gjelder😉 Jeg skulle gått mer på byen! 😈 Endret 37 minutter siden av psykedeliker 0 Siter
wrimle Skrevet 41 minutter siden Skrevet 41 minutter siden Jeg angrer på at jeg spiste så mye godteri 😔 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 39 minutter siden Skrevet 39 minutter siden Jeg angrer ikke på noe. Alt ga meg viktig lærdom til den personen jeg er nå. Anonymkode: de8a4...425 0 Siter
stjernestøv Skrevet 32 minutter siden Skrevet 32 minutter siden jeg anger ikke selv om det var galt mye av det, det var et eventyr. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 31 minutter siden Skrevet 31 minutter siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg angrer ikke på noe. Alt ga meg viktig lærdom til den personen jeg er nå. Anonymkode: de8a4...425 Fin innstilling! Anonymkode: faed9...95b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30 minutter siden Skrevet 30 minutter siden stjernestøv skrev (Akkurat nå): jeg anger ikke selv om det var galt mye av det, det var et eventyr. Så fint at du tenker slikt! Jeg vil helst begynne på nytt og "gjøre alt perfekt"! Anonymkode: faed9...95b 0 Siter
stjernestøv Skrevet 28 minutter siden Skrevet 28 minutter siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Så fint at du tenker slikt! Jeg vil helst begynne på nytt og "gjøre alt perfekt"! Anonymkode: faed9...95b Jeg ga faen i alt en periode i ungdommen og det var herlig. 0 Siter
psykedeliker Skrevet 27 minutter siden Skrevet 27 minutter siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Så fint at du tenker slikt! Jeg vil helst begynne på nytt og "gjøre alt perfekt"! Ok, ses vi på byen i helgen da? 😜 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23 minutter siden Skrevet 23 minutter siden psykedeliker skrev (3 minutter siden): Ok, ses vi på byen i helgen da? 😜 Det hadde vært en glede🤪 Anonymkode: faed9...95b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22 minutter siden Skrevet 22 minutter siden stjernestøv skrev (5 minutter siden): Jeg ga faen i alt en periode i ungdommen og det var herlig. Godt at du føler det på den måten! Anonymkode: faed9...95b 0 Siter
stjernestøv Skrevet 21 minutter siden Skrevet 21 minutter siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Godt at du føler det på den måten! Anonymkode: faed9...95b Ja det var en god tid med mye rus og sus og dus Og selvfølgelig masse faenskap. 0 Siter
psykedeliker Skrevet 20 minutter siden Skrevet 20 minutter siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det hadde vært en glede🤪 Konge, noen her vet ihvertfall hvor de finner meg. 🥳 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18 minutter siden Skrevet 18 minutter siden stjernestøv skrev (2 minutter siden): Ja det var en god tid med mye rus og sus og dus Og selvfølgelig masse faenskap. Hos meg også! Men jeg angrer som en hund. Fikk ikke konsentrert meg om skolegang og droppet i karakterer! Anonymkode: faed9...95b 0 Siter
stjernestøv Skrevet 12 minutter siden Skrevet 12 minutter siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hos meg også! Men jeg angrer som en hund. Fikk ikke konsentrert meg om skolegang og droppet i karakterer! Anonymkode: faed9...95b Ok. Skolen har jeg aldri brydd meg om og ikke karakterer heller, lærte ingenting på skolen bortsett fra å skrive. Prøvde på helse og sosial på særskilt grunnlag men det klarte jeg selvfølgelig ikke. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.