Gå til innhold

Hva gjorde du som ungdom som du angrer på?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
stjernestøv skrev (2 timer siden):

Ok. Skolen har jeg aldri brydd meg om og ikke karakterer heller, lærte ingenting på skolen bortsett fra å skrive. Prøvde på helse og sosial på særskilt grunnlag men det klarte jeg selvfølgelig ikke. 

Så leit😔Jobbet foreldrene dine (forbilder).

Anonymkode: faed9...95b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg angrer på all solarium. Jeg elsket det og kunne ta doble timer med full ansiktssol. Ble nesten like viktig som treningen var på den tiden. 

AnonymBruker
Skrevet
cilie skrev (9 minutter siden):

Jeg angrer på all solarium. Jeg elsket det og kunne ta doble timer med full ansiktssol. Ble nesten like viktig som treningen var på den tiden. 

Samme her! Topp å være brun!

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Så leit😔Jobbet foreldrene dine (forbilder).

Ja de jobbet og var flinke til det, nei jeg var ute av kontroll til tider. 

AnonymBruker
Skrevet
stjernestøv skrev (23 minutter siden):

Ja de jobbet og var flinke til det, nei jeg var ute av kontroll til tider. 

Ja, jeg også. Hadde lite drømmer for fremtiden. Levde for neste fest.

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja, jeg også. Hadde lite drømmer for fremtiden. Levde for neste fest.

Ja jeg tenkte skolen klarte jeg ikke så da kunne jeg gjøre noe annet, ha det gøy og skulke. Det ble nå min vei. 

AnonymBruker
Skrevet
stjernestøv skrev (9 minutter siden):

Ja jeg tenkte skolen klarte jeg ikke så da kunne jeg gjøre noe annet, ha det gøy og skulke. Det ble nå min vei. 

Fikk du god støtte av foreldre og lærere til å jobbe med skolearbeid? Det var nok ikke så vanlig på den tiden.

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Fikk du god støtte av foreldre og lærere til å jobbe med skolearbeid? Det var nok ikke så vanlig på den tiden.

Nei fikk ikke støtte fra noen av de så det var nok ikke vanlig nei, helt fra jeg begynte på skolen innså jeg at dette klarer jeg ikke. Satt bare og dagdrømte i timene, det var min flukt. 

AnonymBruker
Skrevet
stjernestøv skrev (5 minutter siden):

Nei fikk ikke støtte fra noen av de så det var nok ikke vanlig nei, helt fra jeg begynte på skolen innså jeg at dette klarer jeg ikke. Satt bare og dagdrømte i timene, det var min flukt. 

Hadde det vært i dag håper jeg at du hadde blitt "fanget opp" og hjulpet!

stjernestøv
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hadde det vært i dag håper jeg at du hadde blitt "fanget opp" og hjulpet!

Ja er nok annerledes i dag tror jeg, det jeg lærte var og skrive og lese. Resten forstod jeg ikke en døyt av. 

Endret av stjernestøv
AnonymBruker
Skrevet
stjernestøv skrev (31 minutter siden):

Ja er nok annerledes i dag tror jeg, det jeg lærte var og skrive og lese. Resten forstod jeg ikke en døyt av. 

Du virker veldig oppegående ut, så med riktig hjelp kunne du lært mer i skolen.

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du virker veldig oppegående ut, så med riktig hjelp kunne du lært mer i skolen.

Jo takk for det :) Hm, jeg vet nå ikke det da men, har lest mange bøker om mye etter jeg ble voksen men glemmer det igjen. Sliter med hukommelsen og har vel alltid gjort det og. Nei det på skolen gikk ikke inn i hodet, husker de holdt på med kart osv og gangetabellen. Følte meg på utsiden av alt og var ikke med dem der hvis du skjønner? Var i min egen verden på en måte. 

AnonymBruker
Skrevet
stjernestøv skrev (12 minutter siden):

Jo takk for det :) Hm, jeg vet nå ikke det da men, har lest mange bøker om mye etter jeg ble voksen men glemmer det igjen. Sliter med hukommelsen og har vel alltid gjort det og. Nei det på skolen gikk ikke inn i hodet, husker de holdt på med kart osv og gangetabellen. Følte meg på utsiden av alt og var ikke med dem der hvis du skjønner? Var i min egen verden på en måte. 

Ja, jeg skjønner. Du hadde noe annet som stjal oppmerksomheten din.

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja, jeg skjønner. Du hadde noe annet som stjal oppmerksomheten din.

Ja akkurat, en annen verden enn denne. Kall det gjerne fantasi men det var mer enn det altså :) 

AnonymBruker
Skrevet
stjernestøv skrev (19 minutter siden):

Ja akkurat, en annen verden enn denne. Kall det gjerne fantasi men det var mer enn det altså :) 

Du har levd i en alternativ virkelighet hele livet 🌸

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Du har levd i en alternativ virkelighet hele livet 🌸

Ja kan si det sånn :) Er glad jeg hadde den virkeligheten i min barndom, det var tøffe tak men alltid var jeg støttet ❤️ 

slabbedask
Skrevet (endret)
stjernestøv skrev (8 timer siden):

Prøvde du å klare skolen?

Endret av slabbedask
Skrevet

angrer på at jeg var en fuckings forbanna psyko bitch

Glitter
Skrevet

Fra 4 dager før jeg var 16 til jeg var 16,5 hadde jeg sex med ni stykker og fikk både herpes og kjønnsvorter. Også angrer jeg på at jeg ble sammen med eksen min. Men kan ikke angre heller, for det kom to barn ut av det. Som jeg ikke har omsorg for riktignok, men hvordan kan jeg angre på dem. De er så vakre. Angrer også på egen oppførsel når jeg drakk. Ble fort et midtpunkt på fest for jeg "gav" så mye av meg selv. 

Men det er filleting i forhold til ting jeg har gjort som voksen. Har mer å angre på fra 25 års alder. 

AnonymBruker
Skrevet
Glitter skrev (9 minutter siden):

Fra 4 dager før jeg var 16 til jeg var 16,5 hadde jeg sex med ni stykker og fikk både herpes og kjønnsvorter. Også angrer jeg på at jeg ble sammen med eksen min. Men kan ikke angre heller, for det kom to barn ut av det. Som jeg ikke har omsorg for riktignok, men hvordan kan jeg angre på dem. De er så vakre. Angrer også på egen oppførsel når jeg drakk. Ble fort et midtpunkt på fest for jeg "gav" så mye av meg selv. 

Men det er filleting i forhold til ting jeg har gjort som voksen. Har mer å angre på fra 25 års alder. 

Er de tingene du har gjort noe du har måttet bearbeide i terapi eller "børster du dem av"?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...