Gå til innhold

Hva gjorde du som ungdom som du angrer på?

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er de tingene du har gjort noe du har måttet bearbeide i terapi eller "børster du dem av"?

Anonymkode: faed9...95b

Har snakket om det i terapi, men er også veldig flink til å vende det andre kinnet til og ikke ta innover meg alt jeg har gjort. Men jeg har mye selvforskyldt selvforakt pga alt. Tenker jeg blir alene resten av livet for ingen mann vil kunne akseptere alt jeg har gjort. 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Glitter skrev (2 minutter siden):

Har snakket om det i terapi, men er også veldig flink til å vende det andre kinnet til og ikke ta innover meg alt jeg har gjort. Men jeg har mye selvforskyldt selvforakt pga alt. Tenker jeg blir alene resten av livet for ingen mann vil kunne akseptere alt jeg har gjort. 

Det kan være en styrke å vende det andre kinnet til - men ikke på lang sikt. Du må ha hjelp!

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det kan være en styrke å vende det andre kinnet til - men ikke på lang sikt. Du må ha hjelp!

Vet ikke hva mer hjelp jeg kan få. Jeg sluttet å selvskade med kutting for 3,5 år siden. Men skjønte i dag at jeg gjør det enda på andre måter. 

Skrevet
Glitter skrev (4 minutter siden):

Vet ikke hva mer hjelp jeg kan få. Jeg sluttet å selvskade med kutting for 3,5 år siden. Men skjønte i dag at jeg gjør det enda på andre måter. 

Poliklinisk behandler på DPS med kognitiv terapi. Eventuelt privat.

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Poliklinisk behandler på DPS med kognitiv terapi. Eventuelt privat.

Har ikke råd til privat. Tenker jeg må først fokusere på å slutte å drikke. Så får jeg se hva jeg gjør. Men vurderer sexolog. Har traumer seksuelt som gjør at jeg ikke takler tanken på sex edru. Da kan jeg jo ikke lete etter kjæreste. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...