Gå til innhold

Lev livet!

woopiw

Anbefalte innlegg

Heisann!

Ville bare si til alle med et annstrengt forhold til mat: Jeg har selv siltt med spiseforstyrrelser (bulimi), og gått konstant og bekymret meg for kaloriinntaket og kroppen.

Etter at jeg startet på en helt ny skole med helt nytt miljø har allt forandret seg! Jeg trener ganske mye og spiser enda mer, men jeg bryr meg ikke!

jeg har alltid sett på meg selv som en litt over gjennomsnittlig person når det gjelder vekt. det jeg opplever nå, er at folk rundt meg er skjeleglade over min vektøkning da de var redde for meg en god stund.

Jeg tror mange jenter/kvinner der ute har det samme synet på seg selv som jeg hadde.

Her har jeg noen råd til de som sliter:

1. Skift miljø!

2. kast badrerommsvekta!

3. fortell om dine problemer til en god venn uansett omfanget på problemet

4. Tren så du får følelsen av å være sunn, og frisk.

5. spis det du vil til du er METT

6. finn på noe sammen med venner på kveldstid å ikke bruk all tid på lekser/tv

7. spis grønnsaker og potet til middag da dette hjelper med å få en GOD metthetsfølelse og god samvittighet!

Håper flere lærer seg å nyte live som meg! LIVET ER IKKE LENGRE EN PLAGE!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...