Gå til innhold

egyptia

Tuss@ladden

Anbefalte innlegg

Hei:-)

Skjønner deg veeeeeeldig godt. Vi er på samme høyde, og omtrent samme vekt. Veier litt mindre enn deg akkuratt nå, fordi jeg fortvilt har prøvd å legge på meg. Dette resulterte i at jeg mistet matlysten, og gikk ned i stede.

Er ikke lett å bare overse dem som sier du må legge på deg, er så alt for mange av dem. Er faktisk vanskeligere å gå opp i vekt, enn ned i vekt om du sliter med høy forbrenning. Finnes grenser for hvor mye du kan spise i løpet av en dag. Og det finnes ingen medisiner som senker forbrenningen, bare øker den.

Om du er fornøyd med kroppe din, og føler deg frisk og opplagt, syns jeg du skal fortsette å leve som du gjør. Det at folk syns du ser blek ut, kan komme av at de vil ha deg til å virke sjuk, siden du er tynn... om du skjønner?

Eller kanskje fordi vi nettopp har gått gjenom en lang og sol-løs vinter? ;-)

Ta litt solarium da..hehe..

Er ikke så mange tips jeg kan gi deg, for det finnes ingen. Jeg har levd med dette prøblemet siden jeg var 13 år, er nå 24 og sliter enda. Samfunnet er bare forlite opplyst om dette prøblemet. Er så mye om slanking, og deretter spiseforstyrrelser. Så da må jo alle tynne jenter ha det....

La oss håpe tiden forandre seg:-)

Ønsker deg lykke til, og håper du finner en løsning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...