Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ikkeanonymnok
Skrevet

Til @Admin

Jeg lurer på hvilke retningslinjer dere har for sletting av tråder. 

I reglene for forumer står det ganske tydelig «*Man kan ikke regne med at innlegg eller tråder vil bli slettet av admin dersom man skulle angre posting.»

Det har tidligere blitt sagt at typ dagbøker er noe som er innafor å be om slettet. Det er fint for det er gjerne mer personlig. 

Men hva med det som er ellers ute i det åpne forum? Jeg syns vi bør ha litt tydeligere linjer for dette. Det er ganske irriterende å bruke tid på å kommentere noe som senere blir slettet fordi ts angrer seg. Spesielt når det verken er utleverende, gjenkjennende (mtp, sted, personer etc), bryter ingen lov osv. 

Så da lurer jeg på om det er mulig å få en slags begrunnelse til hvorfor admin mener at noen innlegg kan slettes fordi ts angrer, men andre ikke? Det burde i det minste være likt for alle og det er flere som har bedt om sletting uten at det har skjedd. Nå er det på ingen måte noe storskala greier verken den ene eller andre veien,  men jeg synes denne regelen er diffus og lurer litt på om det er trynefaktor som bestemmer hvem som får slettet innleggene sine eller ei? 

På forhånd takk for svar.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...