Gå til innhold

Edderkopper


Gjest Hva gjør jeg nå?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 69
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Female

    15

  • naiv

    7

  • BettyBlue

    4

  • Lionn

    3

Mest aktive i denne tråden

Da lager de bare unger inni støvsuger'n. FØR du rekker å kaste posen. Plutselig myldrer det av småtasser rundt i huset.

Jepp.

Ikke hvis du støvsuger kun en om gangen, vel ? Men den kan krype ut igjen, så jeg lar alltid støvsugeren svive en stund etterpå *grøss*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da lager de bare unger inni støvsuger'n. FØR du rekker å kaste posen. Plutselig myldrer det av småtasser rundt i huset.

Jepp.

"Da lager de bare unger inni støvsuger'n"

Pøh, ikke om du sprayer etter med Radar, mens støvsuger'n er på... Funker det...*s*

Jeg gjorde det en gang, og satte støvsuger'n ut til "lufting" en to-tre dager etterpå...;-)

Hærsens kryp....*grøsser*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest retvizan

"Da lager de bare unger inni støvsuger'n"

Pøh, ikke om du sprayer etter med Radar, mens støvsuger'n er på... Funker det...*s*

Jeg gjorde det en gang, og satte støvsuger'n ut til "lufting" en to-tre dager etterpå...;-)

Hærsens kryp....*grøsser*

Det er ikke alle som er like heftige som deg da. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke alle som er like heftige som deg da. ;-)

Hva ellers skulle jeg gjøe da?? Jeg ba'n pelle seg f**n i vold, men den hørte ikke...

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Hva ellers skulle jeg gjøe da?? Jeg ba'n pelle seg f**n i vold, men den hørte ikke...

;-)

Kose litt med småtassen, vettu. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kose litt med småtassen, vettu. ;-)

Skal jeg kose med småtasser, så vil/må jeg iallfall like dem først...:-O

Edderkopper er ikke småtassser jeg liker...*basta*

*grøsser*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Skal jeg kose med småtasser, så vil/må jeg iallfall like dem først...:-O

Edderkopper er ikke småtassser jeg liker...*basta*

*grøsser*

De finnes i store størrelser også. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

...men får jeg de inn i støvsuger'n da??

(Snakker vi om det samme nå??...*LOL*)

Nå surrer du fælt, vettu. Altså; Helt greit at du overfaller de små husedderkoppene med agent orange - eller hva det nå var du brukte - men de store, lodne pelsedderkoppene, DE er til å kose med. SEE???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå surrer du fælt, vettu. Altså; Helt greit at du overfaller de små husedderkoppene med agent orange - eller hva det nå var du brukte - men de store, lodne pelsedderkoppene, DE er til å kose med. SEE???

Jeg surrer ..Aldri...!..øøhh..

..jeg brukte forresten Radar...*s*

" - men de store, lodne pelsedderkoppene, DE er til å kose med. SEE???"

Edderkopp =edderkopp...samma åssen størrelse de har...de koser jeg IKKE med uansett...wæææ..

........da tar jeg heller en annen "kopp".... Men det blir ikke før i morra, en øl holdt i kveld..:-)

...natta....:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg surrer ..Aldri...!..øøhh..

..jeg brukte forresten Radar...*s*

" - men de store, lodne pelsedderkoppene, DE er til å kose med. SEE???"

Edderkopp =edderkopp...samma åssen størrelse de har...de koser jeg IKKE med uansett...wæææ..

........da tar jeg heller en annen "kopp".... Men det blir ikke før i morra, en øl holdt i kveld..:-)

...natta....:-)

Vær glad du slipper kakkerlakker! ;-)

*nattda*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Jeg surrer ..Aldri...!..øøhh..

..jeg brukte forresten Radar...*s*

" - men de store, lodne pelsedderkoppene, DE er til å kose med. SEE???"

Edderkopp =edderkopp...samma åssen størrelse de har...de koser jeg IKKE med uansett...wæææ..

........da tar jeg heller en annen "kopp".... Men det blir ikke før i morra, en øl holdt i kveld..:-)

...natta....:-)

Natta!

I wish you very nice drøms about the pelsdotts!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Natta!

I wish you very nice drøms about the pelsdotts!

Ugg, glad jeg ikke så denne før jeg la meg.....da hadde jeg sikkert drømt om disse pelsdottene...*s*

Ugg, de er så fæle.....frrrr...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du mye ute på sykkel for tiden? :-)

Nja, skulle vært mer ute å kjørt (blir bare korte turer)... Mesteparten av tiden går med til andre ting for tiden.. Mye er skjedd i det siste vettu, og mye å ta tak i..

Speedometervaieren min er forresten gåen, men det er ingen unnskyldning for ikke å kjøre.. Får bare håpe at "onkel politi" ikke er i nærheten...*s*

Men skal kjøre Mjøsa Rundt 1 mai da, om det ikke regner/snør osv...*s* Der er det så mye sykler lell, så det funker nok uten speedometervaier.....trur eg...;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...