Gå til innhold

Edderkopper


Gjest Hva gjør jeg nå?

Anbefalte innlegg

Jeg skal vinke hvis jeg ser en jente med ei lang flette utenfor hjelmen.

hehe, ja, det må du gjøre..:-))

Har rød jakke, og svarte skinnbukser også...og mørk grønn mc...:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 69
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Female

    15

  • naiv

    7

  • BettyBlue

    4

  • Lionn

    3

Mest aktive i denne tråden

Ulv I Faarikaal

Gekkoer bodde i gardinbrettet på hotellet da jeg var i østen, de fanget insekter som kom inn, og spaserte elegant på vindusglasset. De bringer lykke visst. Ikke alle som ville ha dem der og da tok betjeningen dem ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, ja, det må du gjøre..:-))

Har rød jakke, og svarte skinnbukser også...og mørk grønn mc...:-)

Jeg skal se etter deg jeg :-)

Er det 1. mai dere kjører Mjøsa rundt? Hvor starter dere i år?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal se etter deg jeg :-)

Er det 1. mai dere kjører Mjøsa rundt? Hvor starter dere i år?

Hovedstarten går fra Hamar kl. 11.00, så sørover til Minnesund.... Derfra sånn passe tid, og da på gærne si'a hjemover..;-)

Lurer på om jeg var ved CC/Gjøvik ved 14.00-15.00 ti'a i fjor, men er ikke helt sikker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

De er fascinerende dyr - utseendemessig - men jeg ville vært betenkt med å ta i dem. Frosker har jeg selvsagt samlet på, men de gir vel ikke helt den samme følelsen?

Frosker stiller ikke i samme klasse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest retvizan

Nå har det skjedd noe med meg. Jeg skulle sjekke dette bildet som retvizan ville vise alle og enhver, og var forberedt på noe jævlig.

Istedet går jeg hen og blir sjarmert!!! Jeg syns den frodige teddybjørnaktige edderkoppen var SØT!!???!!!

Kanskje jeg skal printe ut bildet, og henge det på veggen, som terapi. Jeg har virkelig heavy arachnofobi, og hyler kjerringaktig og forflytter meg panisk langt vekk, evt ringer på hos naboen for å få slikt fjernet.

Men i høst tok jeg faktisk vare på en liten edderkopp-gunnar, den var ganske ung, og jeg syns det var litt hyggelig at den kunne bo oppe i taket mitt. Jeg fulgte med den; en morgen hadde den overnatta i ett hjørne, neste morgen i et annet. Jeg greide å lissom bli litt gla i den. Kosesnakka litt med den, vi hadde hver vår rolle i terapien.

Finnes det ikke verre bilder enn det der?

Sabla tøff:

Vi har spesielle kroker på hytta hvor vi gjør minst mulig for ikke å forstyrre dem. Da vokser de seg gode og feite.

Hva med et weekend-opphold? ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hovedstarten går fra Hamar kl. 11.00, så sørover til Minnesund.... Derfra sånn passe tid, og da på gærne si'a hjemover..;-)

Lurer på om jeg var ved CC/Gjøvik ved 14.00-15.00 ti'a i fjor, men er ikke helt sikker...

Jeg kom midt i motorsykkelstimen i fjor (med bil) - dere så litt skumle ut :-)

Håper at dere får fint vær i år også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har spesielle kroker på hytta hvor vi gjør minst mulig for ikke å forstyrre dem. Da vokser de seg gode og feite.

Hva med et weekend-opphold? ;-)

*trippel-gulp*!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kom midt i motorsykkelstimen i fjor (med bil) - dere så litt skumle ut :-)

Håper at dere får fint vær i år også.

med BIL??.......bortkasta arb'e.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...