stjernestøv Skrevet søndag kl 17:36 Skrevet søndag kl 17:36 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du har rett i det. Uansett har vi ikke hatt sex på 5 år. Har ikke lyst å gå til legen iallefall. Anonymkode: bfe51...6fe Ok. Du får gjøre det som er rett for deg, jeg ville i hvert fall tatt det opp med mannen. Sånt skal jo dere kunne snakke om dere to men ikke alle er vel like fortrolige heller. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet søndag kl 17:51 Skrevet søndag kl 17:51 stjernestøv skrev (15 minutter siden): Ok. Du får gjøre det som er rett for deg, jeg ville i hvert fall tatt det opp med mannen. Sånt skal jo dere kunne snakke om dere to men ikke alle er vel like fortrolige heller. Ja, vi burde klare det. Vi har store mangler her begge to. Anonymkode: bfe51...6fe 0 Siter
Den forsvunne diamanten Skrevet søndag kl 19:52 Skrevet søndag kl 19:52 Går det an å passe på at du har tømt deg sikkelig før akten? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet søndag kl 20:04 Skrevet søndag kl 20:04 Den forsvunne diamanten skrev (10 minutter siden): Går det an å passe på at du har tømt deg sikkelig før akten? Vi har ikke hatt sex på 5 år...Men uansett ja, jeg tisser veldig ofte pga Litium. Anonymkode: bfe51...6fe 0 Siter
Lady HM Skrevet søndag kl 21:41 Skrevet søndag kl 21:41 Hvis dere ikke har hatt sex på 5 år, og du ikke vet om du klarer å prate med mannen din om dette her, har dere nok større problemer enn at du lekker litt urin.... 0 Siter
AnonymBruker Skrevet søndag kl 22:04 Skrevet søndag kl 22:04 Lady HM skrev (22 minutter siden): Hvis dere ikke har hatt sex på 5 år, og du ikke vet om du klarer å prate med mannen din om dette her, har dere nok større problemer enn at du lekker litt urin.... Det stemmer. Vi er bestevenner🧑👱♀️ Anonymkode: bfe51...6fe 0 Siter
stjernestøv Skrevet søndag kl 23:47 Skrevet søndag kl 23:47 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Ja, vi burde klare det. Vi har store mangler her begge to. Anonymkode: bfe51...6fe Ikke alltid lett nei men lykke til Dere klarer dette sammen håper jeg. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet i går, 06:09 Skrevet i går, 06:09 stjernestøv skrev (6 timer siden): Ikke alltid lett nei men lykke til Dere klarer dette sammen håper jeg. Takk. Men hvor kommer egentlig urinen fra? Jeg tømmer jo blæra rett før. Anonymkode: bfe51...6fe 0 Siter
stjernestøv Skrevet i går, 08:39 Skrevet i går, 08:39 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Takk. Men hvor kommer egentlig urinen fra? Jeg tømmer jo blæra rett før. Anonymkode: bfe51...6fe Det er mulig det alltid er litt igjen i blæren? Dette kan en lege svare på 0 Siter
AnonymBruker Skrevet i går, 12:57 Skrevet i går, 12:57 stjernestøv skrev (4 timer siden): Det er mulig det alltid er litt igjen i blæren? Dette kan en lege svare på Det kan hun nok. Jeg er svært reservert. Synes at alt med kroppen min er veldig ekkelt. Men må tvinge meg om jeg vil ha hjelp. Anonymkode: bfe51...6fe 0 Siter
stjernestøv Skrevet i går, 13:13 Skrevet i går, 13:13 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Det kan hun nok. Jeg er svært reservert. Synes at alt med kroppen min er veldig ekkelt. Men må tvinge meg om jeg vil ha hjelp. Anonymkode: bfe51...6fe Ja du må nok det, leger har sett det meste. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet i går, 13:28 Skrevet i går, 13:28 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Det kan hun nok. Jeg er svært reservert. Synes at alt med kroppen min er veldig ekkelt. Men må tvinge meg om jeg vil ha hjelp. Anonymkode: bfe51...6fe Kanskje du bare spruter? https://www.kondomeriet.no/inspirasjon/artikler/hvordan-fa-henne-til-a-squirte/?gclsrc=aw.ds&&utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=[NB]_22624258242&utm_content=&utm_term=&gad_source=1&gad_campaignid=22630511663&gbraid=0AAAAADR5bKTLVRGfIvFKCpEn-SLsM_yfD&gclid=EAIaIQobChMI392V-PrylQMVuBCiAx3VWSu5EAAYASAAEgKfMvD_BwE Anonymkode: cb3c3...cb7 0 Siter
AnonymBruker Skrevet i går, 13:48 Skrevet i går, 13:48 Ufyselig trådtittel. Anonymkode: aa275...754 0 Siter
Ikkeanonymnok Skrevet i går, 14:22 Skrevet i går, 14:22 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Ufyselig trådtittel. Anonymkode: aa275...754 Hvis denne er ufyselig trenger du å utvide horisonten litt. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden Det er ufyselig da den kommer i feeden hele tiden og man får den trøkt rett i fleisen.Tvi vøre. Anonymkode: aa275...754 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Det er ufyselig da den kommer i feeden hele tiden og man får den trøkt rett i fleisen.Tvi vøre. Anonymkode: aa275...754 Hvordan kan du bevege deg ute i samfunnet uten å bli støtt hele tiden, når det er så lite som skal til for at noe er "ufyselig". Anonymkode: 53dd7...00a 1 Siter
Lillemus Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (7 timer siden): Ufyselig trådtittel. Anonymkode: aa275...754 Så modent av deg. 🙄 0 Siter
Lady HM Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (7 timer siden): Ufyselig trådtittel. Anonymkode: aa275...754 Dakar.... 0 Siter
Grendel Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden (endret) AnonymBruker skrev (17 timer siden): Ufyselig trådtittel. Anonymkode: aa275...754 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Det er ufyselig da den kommer i feeden hele tiden og man får den trøkt rett i fleisen.Tvi vøre. Anonymkode: aa275...754 Ta det opp med behandleren din. Ikke plag TS med dine følelser. Dette er en side hvor man kan ta opp ting som det er vanskelig å snakke om. Dine kommentarer om at det er ekkelt gjør ting verre og hører ikke hjemme her. Endret 7 timer siden av Grendel 2 Siter
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (På 26.7.2026 den 18.50): Jeg vet ikke om jeg får det til. Anonymkode: bfe51...6fe Jeg og mange andre jeg kjenner (voksne menn) har sett mye men ingen virker å henge seg opp i den type ting du beskriver. Er det en voksen mann har han nok forståelse for at ting skjer. Som man kan jeg også få en skvett i bokseren av og til som er plagsomt og ei jeg var med kommenterte det og det var null stress vi bare ble enige om å dusje først. Om du lekker litt under sex er det jo bare å dusje etterpå. Kroppsvæsker bytter jo ofte eiere underveis i akten uansett. Anonymkode: 3ff30...3ce 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.