Gå til innhold

Om du tenker på en du synes spesielt er en god mamma/pappa. Hva er det du ser?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 27.7.2026 den 21.45):

Som er beundringsverdig? Jeg har en venn. Hun er utrolig varm og har den egenskapen at hun setter trygge grenser for barna samtidig som hun fryder seg og ler sammen med dem. Har alltid sett opp til henne.

Anonymkode: 08d65...2ec

Jeg tenker som deg ts, jeg synes også det er flott når foreldre setter tydelige grenser, men på en slik måte at barna skjønner at det ikke er noe galt med dem.

Ikkeanonymnok skrev (På 28.7.2026 den 8.44):

De bruker all sin tid med barna etter jobb. Er ute og aktiviserer barna sine uansett vær og lar dem være barn. Særdeles lite skjermtid både på foreldre og barn. De er rett og slett tilstede, sammen, og barna ser ut til å være ønsket - uansett hvor slitne foreldrene er.

Denne kjenner jeg også igjen, den er så alt for sjelden, voksne som får barn til å være ute og leke. Aller helst med andre barn, uten at de voksne selv er for mye tilstede.

Anonymkode: 977fd...3f9

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...