AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Som er beundringsverdig? Jeg har en venn. Hun er utrolig varm og har den egenskapen at hun setter trygge grenser for barna samtidig som hun fryder seg og ler sammen med dem. Har alltid sett opp til henne. Anonymkode: 08d65...2ec 0 Siter
psykedeliker Skrevet 44 minutter siden Skrevet 44 minutter siden En som lærer barna sine resiliens (psykisk robusthet). 0 Siter
Fru2020 Skrevet 28 minutter siden Skrevet 28 minutter siden psykedeliker skrev (15 minutter siden): En som lærer barna sine resiliens (psykisk robusthet). Ikke ofte jeg er enig med deg, men her er du spot on tenker jeg 0 Siter
psykedeliker Skrevet 26 minutter siden Skrevet 26 minutter siden Fru2020 skrev (1 minutt siden): Ikke ofte jeg er enig med deg, men her er du spot on tenker jeg Bare slapp av, vi er nok fortsatt svært uenige om hva det innebærer i praksis. 0 Siter
Fru2020 Skrevet 23 minutter siden Skrevet 23 minutter siden psykedeliker skrev (Akkurat nå): Bare slapp av, vi er nok fortsatt svært uenige om hva det innebærer i praksis. 😂 herlig kommentar. Det er vi helt sikkert. Og jeg vet jeg følger manus når det kommer til det, fordi jeg har veldig forskningsbasert tilnærming til akkurat det tema 0 Siter
psykedeliker Skrevet 20 minutter siden Skrevet 20 minutter siden Fru2020 skrev (2 minutter siden): Og jeg vet jeg følger manus når det kommer til det, fordi jeg har veldig forskningsbasert tilnærming til akkurat det tema Det finnes mange typer forskning, så nå snakker vi ihvertfall om helt forskjellige ting... 0 Siter
Fru2020 Skrevet 16 minutter siden Skrevet 16 minutter siden psykedeliker skrev (1 minutt siden): Det finnes mange typer forskning, så nå snakker vi ihvertfall om helt forskjellige ting... Det er også sant. Jeg snakker selvfølgelig om den internasjonalt anerkjente forskningen som man forholder seg til i den profesjonelle verden i Norge og land vi ofte sammenligner oss med. Men jeg er litt nysgjerrig, og jeg kommer sikkert til å angre. Hva legger du i å bygge resiliens hos barn? Og er du enig i at en del av et barns resiliens også er medfødt I form av lynne? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 14 minutter siden Skrevet 14 minutter siden psykedeliker skrev (11 minutter siden): Bare slapp av, vi er nok fortsatt svært uenige om hva det innebærer i praksis. Fru2020 skrev (8 minutter siden): 😂 herlig kommentar. Det er vi helt sikkert. Og jeg vet jeg følger manus når det kommer til det, fordi jeg har veldig forskningsbasert tilnærming til akkurat det tema Det kan du være glad for Anonymkode: 32d91...fb3 1 Siter
psykedeliker Skrevet 6 minutter siden Skrevet 6 minutter siden Fru2020 skrev (4 minutter siden): Hva legger du i å bygge resiliens hos barn? Og er du enig i at en del av et barns resiliens også er medfødt I form av lynne? Først og fremst tenker jeg på å eksponere barn for deler av "voksenvirkeligheten" - selvfølgelig tilpasset alder, situasjon og lynne. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.